To chyba nie jest pytanie w tym temacie, my tu rozmawiamy o falujacych obrotach a nie o braku mocyNapisał selius
To chyba nie jest pytanie w tym temacie, my tu rozmawiamy o falujacych obrotach a nie o braku mocyNapisał selius
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
No dobrze zle sie wyrazilem, co zrobiles ze masz juz mniejsze falowanie obrotow?
To już chyba pytanie do kolegi Freda. Ale z tego co wiem to reset parametrów i tyle. A reszta to to, że powiedział mi za co ma się zabrać. A kilka dni przed wizytą u Freda zrobiłem czyszczenie przepustnicy, wymiana filtra powietrza i sprawdzenie całego dolotu pod względem szczelności.
Ja bys poczytał forum to jest tam trochę wiecej odpowiedzi jak widać każdemu pomaga co innego. To są uroki silnika T.S 16VNapisał selius
http://www.forum.alfaholicy.org/viewtopic.php?t=12246
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
75andrew155 czytalem juz ten temat co podales wyzej ale bylem ciekawy co u kolegi piter_alfa bylo przyczyna bo jak sam napisales duzo osob ma ten problem swoich AR i u kazdego dziala cos innego.
No wiec wlasnie to samo mnie pytanie nurtuje. Wg mnie nic ale chyba lepiej wymienic MAFa na sprawnego bo i tak trzeba a poza tym jest jednak na torze powietrznym wiec moze cos to zmienia.Napisał bubu321
No a co ma do tego lambda? jesli padła to bedzie emulowana przeciez
75andrew155 moze i masz racje ale jak to sprawdzic ?
Spam....
Takie sprawdzenie jest banalnie proste wystarczy ruszyć koniec ośki przepustnicy tam gdzie jest spęzyna odbijająca razem z plastkiowa obudowąNapisał Fred
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
No i zrobiło się nie wesoło, bo problem wczoraj wieczorem powrócił. Na zimnym aucie jechał tak jak maluch. Żadnych reakcji na przyspieszenie do 3000 obrotów. I po puszczeniu na luz wariował. Dzisiaj wymieniłem przepływke na nówkę ori Bosha, jeszcze raz sprawdziłem cały dolot czy gdzieś coś nie jest pęknięte. Efekt? Brak. Zero jakiejkolwiek poprawy.
stwierdzenie że wymieniłem przepływomierz to trochę za mało.
- informacja pełna to model przepływomierza oraz numer wkładki w środku.
- tylko w takim przypadku można podejmować dalsze dyskusje.
- może wymieniłeś boscha uszkodzonego na boscha z wkladką made in china.
- sam tak miałem a była sprzedawana jako originalna w dobrym sklepie.
- dopiero śrubokręt z bitsem security oraz wizyta w sklepie rozwiała wszelkie wątpliwości.
- to były przepływomierze nowe boscha ale z wkladką made in china.