Zrób logi. Razem z ciśnieniem paliwa, dawką ogólną itp itd. W sygnaturce masz opis
Zrób logi. Razem z ciśnieniem paliwa, dawką ogólną itp itd. W sygnaturce masz opis
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Tak wlasnie jest. Jade 80km/h na 5tym biegu a za mnom non stop dym z rury. Samochodzik odpala idealnie w zime -20 od strzala. doloty szczelne EGR nowy a on dymi. Zrobilem próbe przelewowa kazdy wtrysk leje inaczej myslalem ze znalazlem przyczyne. Ale kiedy ten gosc podlaczyl kompa powiedzial ze wtryski sa oki egr oki zawór doladowania oki klapy wirowe oki jest tylko lekka odchylka klapy gaszacej ale miesci sie w normie. Tylko problem jest z programem. Gosc który go chipowal(ja takiego kupilem i dymi od dnia zakupu) zrobil to nieudolnie do takiego stopnia ze dawki paliwa sa totalnie rostroione i ropsko leje sie jak z wiadra. Wspomnial tez o tym DPF ze tez jest cos nie tak zrobione z programem. Tródno mi teraz przytoczyc wszystko co mi mówil bo uzywal jezyka fachowego.
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Na piatce 80km/h nie latam,mam "jeszcze" DPF-a i EGR i moja nie kopci w ogole. Miałem na myśli to,że jak latasz na piatce przy takiej prędkości to silnik jest obciążony i dymi jak lecisz 100 km/h kopci tak samo czy troche mniej? A tu juz wycieczki się zaczynają. To mój 4xJTD-k w Alfie a 8-my diesel ogólenie więc nie próbuj uczyć mnie eco drivingu między blokami bo takowych w irlandii nie ma![]()
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Racja. 159-tka nie powinna cały czas kopcić. Jakiego koloru jest dym? Może to coś podpowie?
Najlepszym rozwiązaniem jest udanie się do jakiegoś chip tunera żeby wyprostował program.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Czarna sadza. Im szybciej jade tym dymku wiecej. Generalnie im wyzsze obroty tym wiecej dymi. Czekam do wyplaty i jade wywalic ten program i wgrywam nowy. Jesli nie przestanie dymic nie zaplace proste.
odgrzeje trochę kotleta z takim ciekawym pytaniem, a nie chce zakładać nowego tematu. Miałem problem z białym bąkiem po odpaleniu, regenerowałem turbinę 3 razy w 3 różnych warsztatach i wkońcu się udało, auto odpala bez dymka, natomiast zauważyłem, że auto puszcza zaj******o czarnego bąka tylko na zimnym silniku przy delikatnym dodawaniu gazu czyli wyjeżdżam z parkingu pod delikatną górkę czyli auto ma troszkę ciężej i w wewnętrznym lusterku w tylnej szybie widzę czarną chmurę. Gdy auto złapie temperaturę dymi tylko przy mocnym przyciśnięciu gazu ale i tak w normie.
- EGR wywalony programowo i w pełni zaślepiony
- DPF wycięty
- program na 180km
- korekty wtrysków w fes w normie (próba przelewowa robiona też i ok)
- paliwo lałem różne (verwy, statoile shele itp zmiany brak)
- czujnik temperatury wygląda na ok po podłączeniu fesa odczyt zgadza się z temp otoczenia
Zastanawiam się nad jakąś nieszczelnością na dolocie, overboost? Nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Auto ma moc, nie zamula, pracuje równo.
Z góry dzięki
Coś dziwna ta opinia. Gdyby auto cały czas chciało wypalać DPF, to miałbyś po pierwsze spalanie z kosmosu, a po drugie już chyba dawno przestała by żyć turbina.... To tak na marginesie.
A 159 bez DPF i EGR - jeśli wtryski są w porządku i nie ma nieszczelności w dolocie - po prawidłowo wykonanym chipie nie dymi albo wcale, albo bardzo symbolicznie. W życiu nie tak jak Ikarus...
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów