Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 84

Temat: problem z moca i diagnowaa 156 1.8 ts 99r.144km

  1. #71
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Co myslicie na temat tych parametrow?? Sa w normie zeby wykluczyc krokowy czy przepustnice?

  2. #72
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Właściwie strzelam:

    Względna == zbyt nisko, bezwzględna == zbyt wysoko.
    Wszystkie parametry zwykle są ważne. Bezwzględna, absolutna – mechaniczne otwarcie, minimalna, chyba też, względna – wyliczona z przeprowadzonej adaptacji lub odniesiona do zera bezwzględnego (raczej to drugie).
    Gdy silnie faluje bywa, że względna nie jest równa wyliczonej == bezwzgl – min.
    Czemu nie wiem.

    Labilność parametrów TP na jałowym, też mnie zastanawia, ale tylko czasami.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	MES_MAR_TP_156TS_1.8.jpg
Wyświetleń:	71
Rozmiar:	99.4 KB
ID:	138228  
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 13-07-2014 o 23:58

  3. #73
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    silnik nie faluje...moje i kolegi co wstawilem sa b.podobne w sumie a u niego nie ma takich zachowan i spadku mocy ze sie nie chce wkrecac na obroty...sprubowac wymienic przepustnice i krokowy czy odpuscic to?? Moze swiece wymienic bo nie wiem kiedy byly wymieniane?? Duzo lepiej wkreca sie na obroty na postoju niz podczas jazdy, a jak jedzie 4,5 osob to juz wogole tragedia z przespieszaniem i wskazowka tez jeszcze wolniej sie podnosi od obrotow wtedy...
    Ostatnio edytowane przez daniel675 ; 14-07-2014 o 12:19

  4. #74
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    jeśli masz taką możliwość to ja bym wymieniał.... bo jak widzisz słabo na tym forum z radami, wszyscy powyjeżdzali....

  5. #75
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    OK to wymienie swiece,obejrze dokladnie wydech czy nie ma jakiejs dziurki i dolot od gory...To przepustnica z krokowym jest w porzadku i nic z nia nie robie. W czoraj wracajac z pracy w nocy troche ja przeciagalem na biegach i zauwazylem ze np.na 4 biegu prawie wogole nie chce dojsc do 6tys.obr. na 3 troche lepiej a pedal momentem juz w podlodze No nic dam znac co i jak po operacji.

  6. #76
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Ełk
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 103kw SportWagon
    Postów
    2

    Domyślnie

    U mnie jest identyczny problem hmm do dwóch tysięcy obrotów strasznie przerywa silnikiem a od dwóch to jak strzała na luzie na postoju silnik faluje miedzy 800 a tysiąc obrotów hmm

  7. #77
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Tylko sugerowałam, że może nim się TP wymieni, to warto sprawdzić napięcia na łączówce i odnieść je do parametrów z MES….

    Ta interpretacja komponuje się ze wskazaniami przepływu i przepływu oczekiwanego. Tylko, że to by mogło wskazywać, że przepływ i korekty są ustalane na podstawie wskazań z TP, czasami. Tłumaczy też niższy przepływ na TP max. Nie tłumaczy chyba podciśnienia. Ale, fakt, nie wiem jak ten układ działa.

    Moja:
    - przyspiesza płynnie, ale dół ma gorszy niż górę,
    - TP nie była ani czyszczona, ani ruszana.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 16-07-2014 o 22:48

  8. #78
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Ełk
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 103kw SportWagon
    Postów
    2

    Domyślnie

    do tego dodam że zalewa świece(wymienilem wszystkie 8 ) i na postoju dajac wieksze obroty kopci tak jakby niebieskim dymem hmm

  9. #79
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Wymienione uszczelki i swiece. Poprawy nie ma...Parametry: TRA -15.230 (spadlo), FRA 0, DTV 1. Przeplyw powietrza do odciecia 404kg/h a napiecie 4.3V. Napewno krokowy do wymiany bo cos swiruje,jak dojezdzam do swiatel i sie zatrzymuje to obtory ma ok 1200 a po ok.5 sec. spadaja go 900 i siie trzymaja....i tak prawie za kazdym razem sie ,,wieszaja na chwile'' Przeplywke odlaczylem i spadaly obroty ale nie gasl. Gazowalem go na postoju i niby chodzily tak samo ale sprubuje podczas jazdy jeszcze bez przeplywki (naturalnie zapalila sie marchewka i blad). Po przyjezdzie wymienie ten krokowy i zaryzykuje z przeplywka (najwyzej ja sprzedam )...Pzdr

  10. #80
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    MAF wątpliwy, dobre ma parametry z tego twego pomiaru.....

Podobne wątki

  1. 1.9 jtd problem z moca i sprzeglem dwumasą ?
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-08-2013, 23:15
  2. Alfa Romeo 156 1.8 TS 16V ---Problem z moca---
    Utworzone przez swindler22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-02-2012, 13:33
  3. [145] Problem z moca i spalaniem.
    Utworzone przez pastol w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-04-2010, 15:36
  4. problem z odpaleniem i moca silnika
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-07-2009, 13:51
  5. problem z moca
    Utworzone przez oczykobry156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-04-2009, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory