Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: problem z moca

  1. #1
    oczykobry156
    Gość

    Domyślnie problem z moca

    mam problem ze swoim malenstwem!!jestem szczesliwym posiadaczem alfy 156 z 2000r silnik 1.6 ale powyzej 4000obr.silnik przestaje przyspieszac troche mnie to dziwi bo wlasnie wtedy silnik osiaga najwyzsza moc.sprawa jest dziwna gdysz pol roku temu wymienilem wariator i dbalem o poziom oleju wiec nie sadze ze znowu sie rozwalil,katalizator tez jest ok(sprawdzilem).myslalem ze to filtr paliwa ale go nie ma,znalazlem w baku maly prymitywny filtr ktory oczyscilem i nic nie pomoglo.jesli ktos ma pojecie co jest grane to pomocy!!!

  2. #2
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Wariator nie wpływa na osiągi w tak radykalny sposób.

    Sugeruję sprawdzenie przepływki

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Stalowa Wola
    Auto
    Giulia MY22 Estrema było 156 2x147 166Busso 159...
    Postów
    772

    Domyślnie

    a na kompie byłes ???

    ---------- Post dodany o godzinie 23:57 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:56 ----------

    no wsumie tak odepnij przepływke i sprawdz jak idzie jezeli lepiej no to masz odpowiedz
    alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v

  4. #4
    oczykobry156
    Gość

    Domyślnie

    masz na mysli przeplywomiesz??

    ---------- Post dodany o godzinie 21:31 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:25 ----------

    ok wlasnie go wypiolem i szczeze to nigdy to auto nie mialo takiego kopa!!! dzieki!!!pozdrawiam alfoholikow.

  5. #5
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Zaraz zaraz, to nie koniec Skoro odpięcie pomogło to znaczy że pora wymienić przepływkę na nową. Kosz to około 250zł
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  6. #6
    iboss
    Gość

    Domyślnie

    wymien ja jak najszybciej bo na paliwo nie wyrobisz ,no chyba ze masz wlasny "CPN"

  7. #7
    oczykobry156
    Gość

    Domyślnie bo post pod postem

    zrobie to w poniedzialek a jezeli chodzi o paliwo to nie zauwazylem róznicy.

    ---------- Post dodany o godzinie 20:04 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:21 ----------

    po odlaczeniu przeplywomierza obroty silnika zaczely skakac ale auto przyspiesza prawidlowo,czy jezdzac z odlaczona przeplywka istnieje mozliwosc ze uszkodze silnik???oczywiscie nie dluzej niz pare dni bo i tak zamierzam kupic nowa.

    czy jazda z odłaczonym przepywomierzem moze uszkodzic silnik
    Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 01-04-2009 o 08:40 Powód: a to niezgodne z reg.

  8. #8
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Raczej nie powinna znacząco wpłynąć na żywotność silnika, jeśli nie będziesz tak jeździł za długo. Jak się domyślam na odłączonym MAFie silnik dostaje cały czas maksymalna ilość powietrza oraz zwiększoną dawkę paliwa, przez co więcej pali, ale także żwawo się kręci
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    przy odłaczonym przepływomierzu ECU wchodzi w tryb serwisowy, "dojazdowy" do najbliższego punktu naprawy auta.
    ECu nie reguluje skład mieszanki wg. danych z przepływomierza tylko wg. uchylenia przepustnicy. Efektem jest większe spalanie tak o 10% oraz większa moc , odczuwalna wtedy jeśli poprzednio użytkownik jeżdził na uszkodzonym przepływomierzu.
    Efekty negatywne takiej jazdy - brak, to jest kontrolowany sposób pracy silnika tylko że nie ekologiczny.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #10
    oczykobry156
    Gość

    Domyślnie

    w pt przyjdzie paczka z przeplywko wiec ten problem sie skonczy.dzieki za pomoc.

Podobne wątki

  1. problem z moca 2500-3000obr/min
    Utworzone przez morios w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-03-2014, 10:10
  2. 1.9 jtd problem z moca i sprzeglem dwumasą ?
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-08-2013, 23:15
  3. Alfa Romeo 156 1.8 TS 16V ---Problem z moca---
    Utworzone przez swindler22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-02-2012, 13:33
  4. [145] Problem z moca i spalaniem.
    Utworzone przez pastol w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-04-2010, 15:36
  5. problem z odpaleniem i moca silnika
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-07-2009, 13:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory