Strona 9 z 15 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 147

Temat: Wahacz górny po wymianie - wadliwy TRW?

  1. #81
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Potrzebuję pomocy, ktoś tutaj pisał że sprzedaje/regeneruje wahacze, potrzebuję kontakt do tej osoby a nie mogę się doszukać.



  2. #82
    Użytkownik Romeo Avatar gar_krk
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    159 / MiTo
    Postów
    642

    Domyślnie

    Chyba jasio79

  3. #83
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    jasio79
    Przewiń kilka postów w górę i masz
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #84
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar taczka464
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Ł
    Auto
    AR 159 1.9 8v + chip była , AR 159 TBI TI jest, Crosswagon + chip jest
    Postów
    536

    Domyślnie

    Mechanik zamawiał także wiesz... Generalnie to odstawiłem auto do niego bo lewe przednie koło od błotnika znajdowało się tylko 1,5cm a nie wiedziałem o co może chodzić, jak się później okazało moja Luba podjeżdżała tyłem pod sporej wielkości (mało powiedziane) krawężnik. Okazało się że zgieła dolny wachacz. Do ustawienia geometrii brakowało wymiany dwóch górnych z lekkim luzem. Więc idąc za ciosem wymieniłem dwa górne na VEMY - zamówił mechanik bo miał je na drugi dzień a zależało mi na czasie. I wtedy zaczął się meksyk

  5. #85
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Panowie czy po wymianie górnego wahacza trzeba ustawiać zbieżność?

  6. #86
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Tak.

  7. #87
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał marti Zobacz post
    Tak.
    Bo?
    Przecztalbym techniczne uzasadnienie chetnie ktore rozwieje watpliwosci tych ktorzy twierdza inaczej








  8. #88
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    Bo?
    Przecztalbym techniczne uzasadnienie chetnie ktore rozwieje watpliwosci tych ktorzy twierdza inaczej
    Po pierwsze może być delikatna różnica w odlewie (ja tak miałem w poprzednim aucie, po zmianie kompletu wahaczy auto stało się zbyt zbieżne, prawdopodobnie wahacze innego producenta miały nieco inny kształt, gdzieś zabrakło pół milimetra, gdzieś było go za dużo).
    Po drugie stare wahacze mogły być skrzywione i była ustawiana zbieżność pod skrzywioną część.
    Po trzecie – zbieżność mogła być ustawiona przy wybitych tulejach, co znów mogło mieć jakiś tam wpływ na to co teraz będzie z nowym wahaczem.

    Generalnie nie ma obowiązku, ale są przesłanki ku temu, żeby skontrolować zbieżność. Dodatkowo – nie jest źle raz na kilka lat zweryfikować zbieżność auta.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 20-07-2014 o 21:46

  9. #89
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    też sie zastanawiam nad tym, na mój łeb wychodzi, że nie ma tam nic, co po wymianie mogłoby pozostać w innym położeniu.

  10. #90
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Jahu - tekst o mozliwosci skrzywienia jest z dooopy
    Bo jezeli ktos trzymalby sie tego to trzeba by robic kontrole za kazdym razem bo przeciez moglismy.skrzywic.wahacz na dziurze itp

    Tuleje - a skad mam wiedziec.kiedy sa na tyle zle ze spowodowaly koniecznosc wykonania zbieznosci ?

    P.s.
    Nie czepiam sie ciebie
    Lubie tylko poczytac konkrety
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 20-07-2014 o 21:45








Podobne wątki

  1. [156] wahacz górny
    Utworzone przez Arek 146 w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 09:51
  2. Wahacz górny
    Utworzone przez marian813 w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 28-07-2011, 21:45
  3. Wahacz górny
    Utworzone przez amdi92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 15:21
  4. Górny wahacz
    Utworzone przez mbudzik83 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-06-2010, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory