Korekty masz w miarę.
Jeśli chodzi o poziom oleju to nie patrz na kreski. Mierz bagnetem.
Korekty masz w miarę.
Jeśli chodzi o poziom oleju to nie patrz na kreski. Mierz bagnetem.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
u mnie poziom oleju na wyświetlaczu dobrze odzwierciedla to co na bagnecie, ale masz rację bagnet jest 100% miarodajny
zrobiłem jeszcze raz testy wtrysków na mocno rozgrzanym silniku
c1 +0,40 do -0,46
c2 +0,67 do -0,08
c3 +0,06 do -1,44
c4 +1,23 do 0,00
c5 +0,47 do -0,69
dodatkowo sprawdziłem przepływomierz i tu dziwna sprawa:
oczekiwana: 331 d0 1199
zmierzona: 0 do 532
oczywiście błędów jakichkolwiek brak!!!!
?????? - czy przepływka ma wpływ na odpalanie na zimnym silniku.
teraz odpiąłem przepływomierz, poczekam do północy i spróbuję odpalić. - napiszę co się działo.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Podmiana na inna sprawną przepływkę nic nie wniosło.
wyciągnąłem wszystkie wtryski i zawiozłem do sprawdzenia
okazało się, że nie trzeba ich nawet czyścić w myjce ultradźwiękowej bo są w idealnym stanie.
No i teraz już trochę brak mi pomysłów. HELP!!!
Coś się udało ustalić?
Wyajfonowane w Tapatalk
zdj1 czy udalo Ci sie wyeliminowac problem rozruchu? Rowniez mam 2.4 JTD i klopot z rozruchem na zimno. Czasami kilka razy zakreci rozrusznikiem zanim silnik zaskoczy. Paliwo jest wtryskiwane do komory bo po odpaleniu wyrzuca chmure z niedopalonego paliwa. Troszke wstyd zeby taki samochod tak kopcil na starcie.
Nie mam klap wirowych, EGR zaslepiony, korekty wtryskow w normie, nowy akumulator (prad rozruchu 780 A), nowe swiece zarowe. Nie bardzo wiem gdzie szukac problemu.
Ostatnio edytowane przez ernest159 ; 14-07-2014 o 11:21 Powód: Dodano
https://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=2379156 1.9 JTD 8V 2005 http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1757
159 1.9 8V JTDm 2008 DPF out 136 KM 320 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=872
159 2.4 JTDm 2006 DPF out+ wirus 229KM 520 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1287159 2.4 JTDm 210KM Ti 2008 DPF,EGR out+wirus https://drive.google.com/folderview?...2s&usp=sharingGiulia 2.2 JTDM
porterneon sprawdzałes cisnienie na cylindrach?
mam rowniez problem z odpaleniem, szarpie autem a z rur biało niebieski dym. egr off dpf off wtryski wrociły od sprawdzenia i czyszczenia ultrAdzwiekami-jak nowe a klapy sprawne listwa na miejscu. moj mechanik mowil ze mam nizsze troche cisnienie na jedym cilindrze i myli ze to od tego ale u niego w bmw 530d miał ten sam proble z cisnieniem a klopotow z odpaleniem brak. myslalem zeby pomimo tego wywalic klapy, i moze sie uda ze problem zniknie ale ty nie masz klap a kłopot jest
czy moze mi ktos cos doradzic?
Ostatnio edytowane przez Psycha89 ; 24-07-2014 o 21:54
Barzo prosze kogos ogarnietego o rade- klapy wywalic czy nie?
Wywalić, mówi to osoba która przejechała bez klap 20 tys km.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk