Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Temat: odpala tak jakby nie na wszystkich cylindrach

  1. #31
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Korekty masz w miarę.
    Jeśli chodzi o poziom oleju to nie patrz na kreski. Mierz bagnetem.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #32
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Korekty masz w miarę.
    Jeśli chodzi o poziom oleju to nie patrz na kreski. Mierz bagnetem.
    u mnie poziom oleju na wyświetlaczu dobrze odzwierciedla to co na bagnecie, ale masz rację bagnet jest 100% miarodajny
    zrobiłem jeszcze raz testy wtrysków na mocno rozgrzanym silniku
    c1 +0,40 do -0,46
    c2 +0,67 do -0,08
    c3 +0,06 do -1,44
    c4 +1,23 do 0,00
    c5 +0,47 do -0,69

    dodatkowo sprawdziłem przepływomierz i tu dziwna sprawa:
    oczekiwana: 331 d0 1199
    zmierzona: 0 do 532
    oczywiście błędów jakichkolwiek brak!!!!

    ?????? - czy przepływka ma wpływ na odpalanie na zimnym silniku.

    teraz odpiąłem przepływomierz, poczekam do północy i spróbuję odpalić. - napiszę co się działo.

  3. #33
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał xdj1 Zobacz post
    oczekiwana: 331 d0 1199
    zmierzona: 0 do 532
    oczywiście błędów jakichkolwiek brak!!!!
    Błąd wyskoczy jeśli przepływomierz całkiem padnie bądź uszkodzona zostanie wiązka elektryczna. Przepływomierz jak najbardziej ma wpływ na pracę silnika, więc to może być dobry trop.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Podmiana na inna sprawną przepływkę nic nie wniosło.
    wyciągnąłem wszystkie wtryski i zawiozłem do sprawdzenia
    okazało się, że nie trzeba ich nawet czyścić w myjce ultradźwiękowej bo są w idealnym stanie.
    No i teraz już trochę brak mi pomysłów. HELP!!!

  5. #35
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dominiq
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Suzuki Vitara II ALLGrip '18
    Postów
    115

    Domyślnie

    Coś się udało ustalić?


    Wyajfonowane w Tapatalk

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar porterneon
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Stelvio Veloce
    Postów
    395

    Domyślnie

    zdj1 czy udalo Ci sie wyeliminowac problem rozruchu? Rowniez mam 2.4 JTD i klopot z rozruchem na zimno. Czasami kilka razy zakreci rozrusznikiem zanim silnik zaskoczy. Paliwo jest wtryskiwane do komory bo po odpaleniu wyrzuca chmure z niedopalonego paliwa. Troszke wstyd zeby taki samochod tak kopcil na starcie.
    Nie mam klap wirowych, EGR zaslepiony, korekty wtryskow w normie, nowy akumulator (prad rozruchu 780 A), nowe swiece zarowe. Nie bardzo wiem gdzie szukac problemu.

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Cytat Napisał porterneon Zobacz post
    Czasami kilka razy zakreci rozrusznikiem zanim silnik zaskoczy. Paliwo jest wtryskiwane do komory bo po odpaleniu wyrzuca chmure z niedopalonego paliwa. Troszke wstyd zeby taki samochod tak kopcil na starcie.
    Identyczną sytuację miałem ale u mnie to były klapy wirowe. Nawet jak były rozjechane korekty wtrysków i już wyrzucone klapy to takich objawów już nie miałem.

    Dodano po 4 minutes:

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    2.0 jtdm nie ma klap wirowych.
    2.0 ma klapy wirowe.
    Ostatnio edytowane przez ernest159 ; 14-07-2014 o 11:21 Powód: Dodano

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Psycha89
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 Jtdm sw i 156 1.8 ts
    Postów
    55

    Domyślnie

    porterneon sprawdzałes cisnienie na cylindrach?
    mam rowniez problem z odpaleniem, szarpie autem a z rur biało niebieski dym. egr off dpf off wtryski wrociły od sprawdzenia i czyszczenia ultrAdzwiekami-jak nowe a klapy sprawne listwa na miejscu. moj mechanik mowil ze mam nizsze troche cisnienie na jedym cilindrze i myli ze to od tego ale u niego w bmw 530d miał ten sam proble z cisnieniem a klopotow z odpaleniem brak. myslalem zeby pomimo tego wywalic klapy, i moze sie uda ze problem zniknie ale ty nie masz klap a kłopot jest


    czy moze mi ktos cos doradzic?

    Ostatnio edytowane przez Psycha89 ; 24-07-2014 o 21:54

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Psycha89
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 Jtdm sw i 156 1.8 ts
    Postów
    55

    Domyślnie

    Barzo prosze kogos ogarnietego o rade- klapy wywalic czy nie?

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Wywalić, mówi to osoba która przejechała bez klap 20 tys km.


    Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

Podobne wątki

  1. [Giulietta] praca silnika na nie wszystkich cylindrach przy zimnym starcie
    Utworzone przez method w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post / autor: 16-02-2016, 19:58
  2. [156 JTD 2,4] olej w cylindrach
    Utworzone przez mku1980 w dziale 156
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 17:27
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-02-2010, 20:59
  4. [33] Pracuje na 3 cylindrach
    Utworzone przez robertalfa33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-07-2008, 19:30
  5. SZARPIE PO POSTOJU I JAK ODPALA SLYCHAC JAKBY BYL TO DIESEL
    Utworzone przez slawekop w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 14-10-2007, 17:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory