i udalo sie wam rozwiazac problem bo mam to samo ??
i udalo sie wam rozwiazac problem bo mam to samo ??
I witam ponownie.
Po zrobieniu kilku tysięcy z olejem T2 podsyłam logi jeszcze raz.
Dodam że zacząłem jeździć na tym droższym paliwie z BP i nic się w spalaniu nie zmieniło.
W załączniku logi.
Pozdrawiam
Spalanie masz wysokie, przez przepływke lub nieszczelność w dolocie przed turbiną, a za przepływką.
Korekta na czwartym jest też nie najlepsza ale jeszcze nie tragiczna.
A jak ktoś chce eko tuning to zapraszam![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Witam ponownie.
wyciągnąłem cały dolot od przepływki do turbiny i jest ok.
Wymieniłem przepływke i zlikwidowałem pęknięcie obudowy filtra.
Sprawdziłem szczelność turbo-ic-kolektor i zaślepiłem dojście od odmy.
Paliwo wlewam jak wcześniej z olejem 2T i jest jak byłoźle
Zauważyłem tylko że przy mocniejszym bucie na postoju puszcza czarnego dymka.
Załączam logi po ostatnich zabiegach.
W sobotę wyciągam wtryski do sprawdzenia bo nic sam więcej nie wymyślę chyba.
Witam
Problem rozwiązany.
Po dłuższej jeździe z podpiętym kompem problem sie zam pokazał, po prostu wcześniej robiłem logi na zbyt krótkich odcinkach.
Problem polegał na tym że po dłuższej jeździe masy powietrza wariowały od czasu do czasu.
Stwierdziłem ze była to wina zaworu EGR który się nie domyka a jest czysty.
Był po prostu wytarty i gdy się mocno nagrzał to się zacinał w pozycji otwartej.
Dziwne ze błędu nie pokazywał.
Nie bawiłem się w wymianę tylko został wycięty programem i zaślepiony.
Auto od razu zaczęło się lepiej zbierać z niskich obrotów.
Zalałem do pełna i pojechaliśmy na wakacje po przyjeździe miałem na liczniku 960km i ani razu nie tankowałem fakt że zaraz zapali się rezerwa ale jestem zadowolony bo wcześniej zrobił bym 500km
Tak więc problem rozwiązany i wszystko jest ok.
Dodano po 7 minutes:
Dodam jeszcze ze po drodze zanim pozbawiłem auto EGRu to:
-wtryski były na stole sprawdzane
-czyściłem overboost
-wyciągnąłem i wymyłem katalizator i czujnik doładowania.
-podmieniłem przepływke
-sprawdziłem ciśnienie na cylindrach
-sprawdziłem rozrząd czy o ząbek nie przeskoczył
-oczywiście wymyłem EGR
Wszystko wydawało się ok ale jednak to był EGR
Ostatnio edytowane przez astpablo ; 26-07-2014 o 09:58 Powód: Dodano
no... i tak się powinien kończyć każdy temat ;] problem i rozwiązanie.