A niby skąd je wziąłeś ?
To co właściwie zostało wymienione ?
Nie to nie jest pływająca. Tak jak powyżej pisali jest to zwykła metalowo-gumowa na ramię krótsze lub dłuższe tylnego dolnego wahacza... Do ustalenia dopiero po podaniu wymiarów.
A teraz do rzeczy.
1. Na pochylenie koła ma wpływ każdy element tylnego zawiasu, no może poz tulejami belki. Ustalenie niektórych luzów możliwe tylko na szarpakach, bo ręką i brechą nie wywrzemy takiej siły na cały zawias, który jak jest w kupie to się napręża niemiłosiernie.
2. Regulacja pochylenia koła możliwa po opuszczeniu belki i poluzowaniu mocowania górnego wahacza. Robota upierdliwa, bo po każdym ruszeniu do zrobienia pełna geometria. I tutaj też wpływ ma jakość zastosowanych części, bo banany nie trzymają wymiaru
3. Na przodzie regulacja jest teoretycznie możliwa. Jeśli mamy za duże pochylenie to należałoby podszlifować podkładki pod przednim mocowaniem dolnego wahacza. Ale, no właśnie zawsze jest ale... Zamienniki dolnych przednich wahaczy nie trzymają wymiarów i np. w przypadku fastów nie ma opcji z podszlifowaniem tych podkładek, bo wahacz na ori grubości prawie trze o belkę. W teknorotach jest troszkę lepiej. Teraz co zrobić w przypadku, jeśli wymieniliśmy oba dolne z przodu a mamy różne pochylenie koła ? Ha i tu jest parodia, bo na pochylenie koła ma wpływ wyskość zawiasu, a więc jak nam jedna strona stoi delikatnie niżej to mamy większe pochylenie i najczęściej jest to na lewej stronie.