Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Krusz nie wal focha tylko pisz co za mody masz pod maską :-) - lub daj linka jak już jest gdzieś opisane - chętnie poczytam.
wysłane z nokii 6310i
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Od fochów jest mi daleko, ale z kolegą Kylo łączy mnie specjalna więź.
Narazie jest pokazane tyle ile jest bo projekt nie jest skończony, mody są opisane na driiive w podpisie. Jak już wszystko będzie gotowe to zaprezentuję auto - innaczej nie chce mi się czytać o tym dlaczego to tyle trwa i tym podobnych postów pisanych przez hejterów nie znających ani mnie ani tego co robię poza budowaniem tego auta...
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Zacytuję Ci klasyka tego forum:
Napisałem wyraźnie a jeśli intelekt nie pozwala Ci tego zrozumieć to nie moja specjalizacja.
Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/spra...#ixzz39uLJiQ00
Się spytałem bo miały być och ach, a minęło pół roku i dalej nic poza sesja zdjęciową nie widać. Może i ze mnie hejter, ale z ciebie łgarz, szybciej ja coś drugiego kupie i grzebnę niż ty to skończysz (ale masz dużo czasu, bo mi wór siana jest do tego potrzebny). I nadal trzymam się zdania że w makaronowym pojedynku i tak to nie pojedzie szybciej od 156 z 3.0 na pokładzie. Jak się pomylę to będę zaskoczony na +
Co do uwalonych łapek to ja miałem nie raz, a ty miałeś choć raz- bo IC i compressore to ty sam w komorze nie montowałeś i na 95% sam nie grzebiesz, więc domyślam się że chodzi ci o teoretyczne projektowanie w jakimś programie( na tej zasadzie to ja 3 mosty zaprojektowałem)
Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 09-08-2014 o 19:21
Modne i górnolotne słowo "projekt", a to jest tylko raczej "rzeźba".
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Widzisz, jesteś nic nie wartym hejterem, bo wypowiadasz się na tematy o których nie masz pojęcia.
Nazywanie mnie łgarzem jest po prostu śmieszne - bo ja nikomu nic nie obiecywałem, nie mam też obowiązku chwalenia się każdą dokręconą śrubką na forum, bo dla mnie rzeczy typu remont skrzyni biegów to po prostu eksploatacja.
Pytasz czy sam robię? chociażby dziś wyciągnąłem i wsadziłem kompresor z komory silnika, i robiłem to kilka razy w ostatnim tygodniu pracując po 8h dziennie w garażu - średnio od 19 do 3 w nocy. Po tobie widać, że gówno robiłeś - wahacz sobie wymieniłeś?. Ja raz oddałem samochód komuś do zrobienia i cały czas coś muszę poprawiać.
Masz jajca to wpadnij w końcu na spot i powiedz mi to w twarz.
Ja wolę pieszczotliwe "padło"
Teraz widać, dlaczego moje auto nie ma własnego wątku póki co.
Ostatnio edytowane przez Krusz ; 10-08-2014 o 01:49
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
I jak zwykle robi się offtop zamiast powiedzieć koledze, że po zamontowaniu IC TS-y przestają brać olej i panewki nie padają![]()
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Mój ostatni post tutaj.
Na tym forum było dużo planów- uturbianie Busso, kompresory itd. Poza wyjątkami które można policzyć na palcach jednej dłoni skończyły się te fantacje tak samo (ślad po nich zaginął, a auta zaraz trafiały na serwisy aukcyjne i wychodziło że stan nie najlepszy) u ciebie to chociaż coś do komory wleciało i zapewne zacznie to jeździć, rozbieżność jest w kwestii tego co osiągniesz, dla mnie włożona praca i pieniądze w stosunku do tego co uzyskasz są nieracjonalne, ale jeżeli chcesz mieć jedyną 1.8 z kompresorem to to ci się to uda. Ja już pisałem że się kiedyś spotkaliśmy, na koszulce nie miałem nicka z forum i chyba trzeba grzebnąć. Poza tym te całe spoty, oddalone o blisko 200 kilometrów jakoś mi nie pasują, a jak jestem w stolicy i komuś mignę na ramkach klubowych to w drugą stronę nie ma odzewu (ja nie mam klubowych).
Twoje auto ma własny wątek, ale nie rozwijany i się w nim nie odezwę do momentu naszego spotkania (w warunkach miarodajnych) tak więc możesz rozwijać
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]