Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Temat: 147 JTD 16v montaż rury nierdzewki turbo-IC overboost potrzebna pomoc!

  1. #31
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pilich
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 147 '06r. JTDM 8V 120PS
    Postów
    107

    Domyślnie

    To jak to jest, że jednym nie podchodzi a innym pasuje bez problemu?
    MOJA
    ALFA ROMEO 147 2006R 1.9 JTDM 8V 120PS DISTINCTIVE
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mc007
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    159 1.9 q-tronic
    Postów
    353

    Domyślnie

    Ja umieściłem obok zbiorniczka płynu ukł. wspomagania. Idealnie pasowało do przykręcenia
    Wężyk idący do "gruchy" wymieniony, ten drugi nie, bo nie potrafiłem wyszarpać drugiego końca i bałem się, że coś tam się ułamie.
    Bardzo trudne dojście jest.

    No i musiałem przedłużyć przewód zasilający bo brakło z 5 cm
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_3631.jpg
Wyświetleń:	451
Rozmiar:	99.6 KB
ID:	106842

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Seweryn80
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Brzękowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 140 KM 159 1,9 Giulietta x2 2,0 190 KM, Stelvio Q4 280KM
    Postów
    458

    Domyślnie

    Chce się pozbyć puszki filtra zastąpić to stożkiem ale dobrym aby przepływka nie padła jakieś pomysły ew. filtr simota lub K&N do tej puszki choć wolał bym już tam nie zaglądać.

  4. #34
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    No i jak Ci poszło z tym filtrem bo z tego co wjem to w Jtd trzeba mapować silnik od nowa zresztą chyba nie tylko w jtd, kumpel założył kiedyś stożek i auto zaczęło wariować po zmianie powrotnej wróciło do normy.

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Nie, bez przesady, nie trzeba mapować na nowo.
    Ale stożek, znajdujący się na nim płyn plus większa ilość przedostających się zanieczyszczeń źle oddziałują na przepływomierz.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #36
    Użytkownik Ogier Avatar Lukano
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD by Cinsoft
    Postów
    159

    Domyślnie

    A robił ktoś cały dolot od nowa? Z przeniesieniem IC na front?
    Od dawana o tym myślę i nie wiem co założyć. Jaki IC, jakie złaczki, rury itp zakupić? Może ktoś ma jakieś foto ?

Podobne wątki

  1. Osłona rury egr-kolektor potrzebna??
    Utworzone przez R156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-06-2013, 18:39
  2. [159] rury ic-turbo
    Utworzone przez grzechu7 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-06-2013, 20:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory