To jak to jest, że jednym nie podchodzi a innym pasuje bez problemu?![]()
To jak to jest, że jednym nie podchodzi a innym pasuje bez problemu?![]()
MOJA
ALFA ROMEO 147 2006R 1.9 JTDM 8V 120PS DISTINCTIVE
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
Ja umieściłem obok zbiorniczka płynu ukł. wspomagania. Idealnie pasowało do przykręcenia
Wężyk idący do "gruchy" wymieniony, ten drugi nie, bo nie potrafiłem wyszarpać drugiego końca i bałem się, że coś tam się ułamie.
Bardzo trudne dojście jest.
No i musiałem przedłużyć przewód zasilający bo brakło z 5 cm
![]()
Chce się pozbyć puszki filtra zastąpić to stożkiem ale dobrym aby przepływka nie padła jakieś pomysły ew. filtr simota lub K&N do tej puszki choć wolał bym już tam nie zaglądać.
No i jak Ci poszło z tym filtrem bo z tego co wjem to w Jtd trzeba mapować silnik od nowa zresztą chyba nie tylko w jtd, kumpel założył kiedyś stożek i auto zaczęło wariować po zmianie powrotnej wróciło do normy.
Nie, bez przesady, nie trzeba mapować na nowo.
Ale stożek, znajdujący się na nim płyn plus większa ilość przedostających się zanieczyszczeń źle oddziałują na przepływomierz.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF