Bląd 47 oznacza prawy tylni czujnik nie podłączony, sprawdź kostkę pod tylnią kanapą i czy kabel od czujnika nie jest urwany lub uszkodzony przetarty.
Bląd 47 oznacza prawy tylni czujnik nie podłączony, sprawdź kostkę pod tylnią kanapą i czy kabel od czujnika nie jest urwany lub uszkodzony przetarty.
Dzięki za odpowiedź, też znalazłem w workshopie 145-tki, że to prawy tylni. wtyczki ok, przetarć nie widać, nie mam miernika bo sprawdziłbym czy trzyma około 1k Ohma. W każdym razie już wiem co to i będę działałdzięki jeszcze raz za pomoc wszystkim udzielającym się
![]()
No niestety nie jest to prawy tylni czujnik. Za każdym razem jak robię diagnozę to pokazuje co innego. Bład 41 ( lewy przedni) później błąd 56, innym razem błąd 47, wielokrotnie też nie było pełnej sekwencji diagnostycznej i przerywało w połowie także obstawiam cały moduł abs, przewody od niego i do niego sprawdzone, wtyczki przeczyszczone sprayem do styków. Z uwagi na to, że kompem się nie mogę z nim połączyć to pewnie będzie wina właśnie modułu abs, tak mi się wydaje.
U mnie jest podobnie. ABS raz działa raz nie, nawet podczas jazdy. Za każdym razem komputer wskazywał inny czujnik. Przy czym wtedy dwa wymieniłem jak to wskazywał komputer. Jak się później okazało było coś majstrowane przy centralce ABS i należałoby ją wymienić.
AR 146 Ti Zender ...IN MY MEMORY... http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/46348-czerwona_strzala_146_domin-14.html
AR 166 3.0 V6 Nero Volcano http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1509721
panowie udało się któremu wyjąć czujnik ABS bez jego uszkodzenia
siedzą jeszcze oryginalne i właśnie poddał się przy lewym przednim kole
Według mnie jest to niemożliwe, ale można próbować. Ja jestem cierpliwy i próbowałem. Efekt - musiałem zakupić dwa nowe![]()
ja próbowałem z jednym i poddał się
innych nie ruszam na razie