Góra TRW dół Fast Pół roku i ok 15 tyś kilometrów zrobione, na razie wszystko ok, ostatnio nawet przegląd rejestracyjny przeszła![]()
Góra TRW dół Fast Pół roku i ok 15 tyś kilometrów zrobione, na razie wszystko ok, ostatnio nawet przegląd rejestracyjny przeszła![]()
Witam ja tak samo góra TRW doł Verma około 15tys no gora ma wiecej i narazie ok pozdrawiam![]()
Alfa i jej ochroniarz
Dostałem paczki dzisiaj z wahaczami. W jeden górne TRW z oznaczeniami na metalu i gumie sworznia, na gumie tulejek jest logo FIAT.Wyglądają dość solidnie, zapakowane w folie z logiem Alfy - stawiam na to że oryginalne. W drugiej dolne VEMA i tu pojawiają się wątpliwości:
1. nigdzie nie ma oznaczenia VEMA i żadnego innego jakby jakiś noname chociaż italtechnik zapewniał że to są Vemy
2. sworznie są jakoś pod kątem ustawione, lecą do wewnątrz - tak ma być?
No i to są chyba właśnie te VEMY, na które ludzie narzekają... Wahacz, owszem, a jakże by inaczej - VEMA, ale tulejki i sworzeń już nie... Dzięki temu jest tańszy i mniej trwały...
1. A ile za nie dałeś? Bo VEMA jest w dwóch wariantach cenowych droższym - wahacz oraz tulejki i sworzeń VEMA oraz tańszym - wahacz VEMA, a reszta "china". Tak mi tłumaczył Kordi52
2. Nie wiem. Ale nie wydaje mi się to poważnym problemem.
Ostatnio edytowane przez Wesolatempra ; 07-02-2009 o 00:45
"Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia"
Moje ex:
Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
Moje aktualne:
AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.
Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa
a jak były zapakowane?
w takie charakterystyczne torebki?
ja jak brałem od "kordiego" komplet tylnych wachaczy to były zapakowane,każdy w biało niebieską torebkę z naklejką.wśród danych o towarze było napisane Made in Italy.
ponadto na każdym elemencie jest logo producenta.
tak ma być gdyż sworzeń w zwrotnicę wchodzi od góry a nie jak w większości aut od dołu.
pozdrawiam!!!
moja druga ulubienica...
Te "VEMA" były zapakowane w białe folie z naklejkami białymi gdzie było Made in Italy numer 6847 Braccio sosp. inf. lato sx Nigdzie nie ma oznaczeń VEMA ale sprzedający mówił że to VEMA. Chyba do niego w poniedziałek zadzwonię i zapytam co w końcu wysłał.
za dolne VEMA dałem 175 zł sztuka, ale mówił że to nie właśnie chińszczyzna tylko włoskie.
Też muszę zmienić dolny wahacz i wybiorę na 90% TRW, bo ta VEMA po 175zł, to jest nie do końca oryginalna - jest to wahacz VEMA, ale sworzeń już jest NIE jest od VEMY. 100% oryginalny z ocechowaniem VEMA na sworzniu i tulejkach kosztuje 310zł u Kordiego - właśnie przeczytałem mejla od niego.
A TRW u taniegofiata po ok. 300zł + 10zł przesyłka...
Do tego łączniki stabilizatora jeszcze - oba. Kordi proponuje VEMA po 45zł/szt. Chyba się skuszę.
A co ciekawe TRAX RACING na Himalajskiej w Warszawie stwierdził, że górny prawy wahacz przedni mam OK. Wbrew temu co w listopadzie orzekło ASO Twardowski na Młodnickiej... Uzdrowił się czy co?
Ktoś zna markę "LEMFÖRDER" - dobre robią zawieszenia? Łączniki, wahacze? Bo drogie to to, ale na Himalajskiej stwierdzili, że najlepsze.
Ostatnio edytowane przez Wesolatempra ; 08-02-2009 o 00:34
"Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia"
Moje ex:
Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
Moje aktualne:
AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.
Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa
"LEMFÖRDER" switna firma, tam gdzie kupuje cześci ( intercars ) najbardziej chwalą, jestem skłonny zaryzykować że nawet lepsza firma niż TRW.
rozmawiałem przed chwilą z italtech i zapewniał mnie że te wahacze są jak najbardziej VEMY w całości i że mam się o nic nie martwić. Oznaczeń nie ma bo tylko na górnych dają swoje oznaczenia.A że cena taka? ponoć Vema zmieniła politykę cenową i po takiej teraz są. Cóż nie pozostaje mi nic innego jak wierzyć i mieć nadzieję że nie rozsypią się zaraz za rogiem. jutro popołudniu Alfa zostaje u mechanika i będzie wszystko wymienione: wahacze przód góra i dół, łącznik stabilizatora tył, tulejki zwrotnicy tył. Dam znać ile za to zaśpiewał i jak się autko sprawuje po wymianie.
LEMFÖRDER to już wyższa półka wszyscy to polecają.