Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 59

Temat: Problemow ciąg dalszy...Pomocy bo oszaleje!

  1. #21
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
    Postów
    157

    Domyślnie

    Aha i jak to jest ,ze zbiorniczkiem w 2.4? ponoc jest inny i sie nie psuje?

  2. #22
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkel2.4jtdm Zobacz post
    A jak to jest w koncu z tym momentem dokrecania wtryskow?to az tak wazne? chce wiedziec bo jak tak to kupuje klucz..
    Dość ważne. Nie może być zbyt lekko ani za mocno, bo złamiesz łapkę. Klucz nie jest niezbędny, po prostu trzeba do tego podejść z wyczuciem.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #23
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
    Postów
    157

    Domyślnie

    Oki dzieku.No i kolejne pytanko czy to normalne jak trzymajac obroty na 2tys i krecac kierownice obroty mimo wcisnietego gazu spadaja z 2000tys na 1500 ? A i jak odkrecam korek od zbiorniczka yo ani nie widze zeby plyn sie pienil ani nawet przelewal..jakby stal w miejscu ;/

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lobov
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    okolice Rzeszowa
    Auto
    była: 156, 159 Jest: Giulietta 1,4 170 Sport i jakieś Audi ;)
    Postów
    399

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkel2.4jtdm Zobacz post
    Aha i jak to jest ,ze zbiorniczkiem w 2.4? ponoc jest inny i sie nie psuje?
    Bo ja wiem. Mam 2.4 i u mnie 'gumowanie' buczenie itd występuje. Zbiornik jest inny niż w 1.9 ale chyba problem ten sam.


    wysłane z mojego samsung cośtam ileśtam

  5. #25
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
    Postów
    157

    Domyślnie

    Aha no tak czy inaczej kupie ten zbiorniczek.A co z pytaniem wyzej?kurde az tak by pompa ciezko chodzila zeby az tyle obroty schodzily podczas krecenia? moze komus bedzie sie chcialo to dla mnie sprawdzic?

  6. #26
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
    Postów
    157

    Domyślnie

    Witam.Niestety nie mialem czasu zajrzec pod Alfe w weekend..ale nasunely mi sie nowe fakty odnosnir wibracji i buczenia.Buczy od 2800 do 3000obr jak powoli przyspieszam i czuc tez mrowienie na pedale gazu. I tak sobie mysle,ze zaczelo sie to po naprawie kolektora wydechowego.A na innych forach buczenie i mrowki to czesto wina poluzowanych "portek".Aha i czy wam turbo tez tak oddycha? tzn. jak dam w gaz i puszcze to syczy tak dosc ciezko jakby robil "puufff" heh xD turbina jest w swietnym stanie bo sprawdzana byla przy naprawie kolektora. To mrowienie tez czuc na lewarku skrzyni automatycznej. Moze ktos kiedys mial takie objawy?

  7. #27
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
    Postów
    157

    Domyślnie

    Witam ponownie...dzis podnioslem autko na kobylku i nic niepokojacego nie zauwazylem..lecz przeguby wewnetrzne chyba maja problem,nagralem dwa filmiki i prosze powiedzcie czy to stukanie i luzy to przeguby do wymiany czy raczej skrzynia. Jesli chodzi o ruchy hora i dol to czuc lekki luz na lewym przegubie. I wlasnie lewy dziwnie luzno siedzi w skrzyni.To normalne? Pozdrawiam !!
    http://m.youtube.com/watch?v=5MKUwb41eAc

    http://m.youtube.com/watch?v=MGbKILNrdSo

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    wydaje mi się, że ten typ tak ma oglądałem kilka używanych półosi wszystkie miały luzy na tym przegubie wewnętrznym, a raz jak byłem u mechanika akurat miał 2.4 z wyciągniętym silnikiem i skrzynią, sprawdziłem luz na kielichu i też był i ten mechanik też twierdził że to norma luz na tym przegubie
    u mnie ale prawa z kołami na ziemi, a to jest nowy kielich na którego mocno się wykosztowałem



    a to że się kielich lewej półosi chodzi góra dół też tak miałem ale to nie wiem czy jest normalne bo jak pisałem w innym wątku mój mechanizm różnicowy ma luzy http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ml#post1511357


    EDIT
    chociaż luz luzowi nie równy, ja na początku wymieniłem krzyżaki przegubów wewnętrznych to zaczęło wibrować przy przyspieszaniu ale nie buczało,
    nie słyszałem żeby komuś buczało a dużo czytałem o półosiach an forum
    i tak jak pisałem u mnie też buczało i mam nadzieje, że wina będzie dyfra a nie skrzyni, bo dyfer 300 zł a skrzynia 3 tys :/
    u mnie buczało następujących sytuacjach ale mam benzynę
    - ostre depnięcie na jedynce (np. włączanie się do ruchu), rzadko dwójce, bardzo rzadko trójce
    - redukcja na wysokich obrotach do dwójki albo trójki, rzadko na innych biegów

    w poniedziałek będzie chwila prawdy bo mechanicy mają w końcu inny dyfer założyć
    Ostatnio edytowane przez Alabaster ; 18-10-2014 o 17:39

  9. #29
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
    Postów
    157

    Domyślnie

    Ale ty masz automat czy manual? Tez sie boje,ze to u mnie moze byc skrzynia bo,czasem jak przyspieszam to buczy i jakby traci lekko moc jakby mial na chwile ciezej a potem wystrzeliwuje.Nigdy z tym sie nie spotkalem i ciezko jest mi to opisac jak i zdiagnozowac...Jesli autko dojezdzi do swiat bozego narodzenia to oddam jr do Tomka Twardowskiego i nirch szukaja. Moze byc jeszcze u mnie pompa wspomagania ,ktora sie zaciera i przez to moze czasem silnik ma ciezko.Dziwne tylko,ze buczenie jest w miare jednostajne od 2800 do 3000 obr jak jade rowno.Jak narazie nic nowego mi sie nie nasowa..jesli to nie przeguby to albi skrzynia albo jakas poduszka pod silnikiem lub skrzynia sie rozleciala i jak przyspieszam to drzy i buczy.Chyba sam juz nic nie zdzialam i pozostaje sie modlic abym na swieta do Polski dojechal..

    Dodano po 13 minutes:

    Aha no i jak juz buczy to czuc drzenie na lewarku biegow,lekkie co prawda ale czuc..no i dziwne,ze jak jade to czuje czsami mrowki na pedale gazu..totalnie mnie rozbrajaja te objawy..oby tylko nie byl to automat..
    Ostatnio edytowane przez Majkel2.4jtdm ; 18-10-2014 o 18:10 Powód: Dodano

  10. #30
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
    Postów
    157

    Domyślnie

    Tak wiec poczytalem troche na innych forach i to,ze przegub wew. w skrzyni ma takie luzy to nie jest normalne.Tak wiec chyba bedzie skrzynia do roboty.Pytanie tylko czy da sie wymienic lozysko w skrzyni czy lepiej kupic druga skrzynie bo przy automacie koszta wymiany lozyska moga byc podobne do kupna skrzyni ;/

Podobne wątki

  1. Prośba o ocenę | 166 3.0 ciąg dalszy:)
    Utworzone przez bfjey w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2015, 10:11
  2. [155] Falowanie ciąg dalszy.
    Utworzone przez GrzesMis w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-08-2013, 07:20
  3. Vdc problemów ciąg dalszy
    Utworzone przez songokudj w dziale GT
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 28-05-2013, 21:10
  4. gluche stuki ciag dalszy niekonczacych sie problemow
    Utworzone przez Kacper_156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 24-04-2011, 18:33
  5. walki z termostatem ciąg dalszy ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-02-2010, 19:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory