Strona 91 z 247 PierwszyPierwszy ... 4181828384858687888990919293949596979899100101141191 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 901 do 910 z 2463

Temat: Wspomaganie - wielki problem !!!

  1. #901
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    6

    Domyślnie

    zmieniałem plyn bo nie byl prawdopodobnie od nowości wymieniany.
    to moja pierwsza alfetka i stad moje pytania bo wiekszosc mechanikow z tego co widze kompletnie nie wie o co chodzi w tych samochodach.
    dodam iż to buczenie nie jest chyba od pompy bo na postoju kiedy krece kierownica buczenie nie wystepuje, zaczyna sie dopiero podczas jazdy, mialem tez ostatnio wymieniane klocki z przodu u tego samego orła co mi wlal tej olej i zauwazylem że strasznie mi sie tarcze grzeją po przejechani zaledwie kilku km. Według mojego laikowego myslenia objaw buczenia jest tutaj, puchną tarcze i przy skrecaniu coś tam ociera ale po wcisnieciu nawet delikatnie hamulca przestaje buczec, dodam, że jesli samochód jest mokry wszystko jest ok ,wymieniam tarcze i olej i zobaczymy.
    Ostatnio edytowane przez bany ; 02-11-2014 o 16:22

  2. #902
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    odpal auto odkrec zbiorniczek wspomagania i zobacz czy olej sie nie pieni

  3. #903
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    6

    Domyślnie

    wszystko w zbiorniczku jest w najlepszym porządku.

  4. #904
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Może klocki do tarcz się jeszcze nie ułożyły zbyt dobrze lub źle założone. Podnieś auto na lewarku, zobacz czy wyczuwasz opór kręcąc kołem jeśli będzie opór to jeszcze pojeździłbym chwile i może jak klocki się dotrą to będzie ok a jak nie to zmiana.

  5. #905
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luck Zobacz post
    Może klocki do tarcz się jeszcze nie ułożyły zbyt dobrze lub źle założone. Podnieś auto na lewarku, zobacz czy wyczuwasz opór kręcąc kołem jeśli będzie opór to jeszcze pojeździłbym chwile i może jak klocki się dotrą to będzie ok a jak nie to zmiana.
    Nie no. Bez jaj. Po wymianie klockow nic nie ma prawa sie grzac. Hamulce do poprawy i to szybko.

  6. #906
    Użytkownik Rowerzysta Avatar szymonjot
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Warszawa/Opole
    Auto
    159 TBI Ti
    Postów
    305

    Domyślnie

    A moje dolegliwości po wymianie płynu ustąpiły (buczenie przy kręceniu na zimnym silniku, ustępujące po jego nagrzaniu). W 4 letnim samochodzi po 100 tys płyn był kiepskiego koloru, a w zbiorniczku były dużo gnoju (czyli pewnie układ jest gdzieś mikro nieszczelny). W każdym razie zwracajcie uwagę na te płyny, bo są jaja. W instrukcji napisane, że jest zielona Tutela, w Pol-Carze w Poznaniu powiedzieli mi, że czerwony, a na nalepce na masce jest wskazany jako żółty. Prawdopodobnie miałem zalany czerwony i taki też zalałem na nowo. Poza tym po wymianie kierownica lepiej chodzi.

  7. #907
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Cytat Napisał CodeMaker Zobacz post
    Nie no. Bez jaj. Po wymianie klockow nic nie ma prawa sie grzac. Hamulce do poprawy i to szybko.
    Jaj sobie nie robię, to nie są moje słowa że świeżo założony klocek z początku nie pracuje tak jak należy, dociera się, układa do tarczy i dopiero po pewnym czasie pracuje jak należy, ale może faktycznie coś jest źle założone...

  8. #908
    Użytkownik Świeżak Avatar burza_wroc
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    120

    Domyślnie

    Panowie!
    byłem wczoraj w ASO we Wrocławiu i także nabyłem nowy zbiorniczek (cena 130zł, produkcja 2014) i kupiłem olej. Poprosiłem o Tutelę Dexron III czerwoną, a dostałem Dexrona IIIG i taki też zalałem, bo nie zwróciłem na opakowanie uwagi, dopiero dzisiaj..
    Jak uważacie? Zlać szybko i zalać Dexronem III?
    Inna sprawa, to jak i czym przepłukać układ?

    EDIT:
    według informacji ze strony: http://www.oilspecifications.org/general_motors_gm.php
    "Dexron IIIG Successor of Dexron III(F) automatic transmission fluid. This has the same low temperature characteristics as Dexron IIE, but with modifications to anti-oxidancy and friction material. Introduced in 1997.", a także na innej strone (Dexrona): "DEXRON-III can be used in transmissions that call for DEXRON-IIE or DEXRON-II." z czego wnioskuję, że Dexron IIIG jest ulepszoną wersją Dexrona III o środki smarne i przeciwutleniające i można go używać zamiennie..
    Ostatnio edytowane przez burza_wroc ; 04-11-2014 o 12:47

  9. #909
    Użytkownik Rowerzysta Avatar waldi102
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDM
    Postów
    85

    Domyślnie

    Od tygodnia hałas z pompy wspomagania. Pienienie płynu.
    Był płyn GI/R
    Wymieniłem zbiorniczek i płyn na Motul ATF.
    Dlaczego Motul? bo nic innego w okolicy nie było.
    Oczywiście przód podniosłem co by koła swobodnie się kręciły
    Płyn ,,wypchnąłem'' nowym płynem poprzez złączkę nad pompą.
    Złączkę którą powraca płyn do zbiorniczka (na samym środku zdjęcia) naciska się i ściąga.
    Na metalową rurkę założyłem wąż ogrodowy i wprowadziłem do butelki plastikowej.
    Cały płyn został wypchnięty do tej butelki.






    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20141105_12_41_21_Pro.jpg
Wyświetleń:	406
Rozmiar:	58.5 KB
ID:	149719   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20141105_12_40_26_Pro.jpg
Wyświetleń:	497
Rozmiar:	61.5 KB
ID:	149720  
    Ostatnio edytowane przez waldi102 ; 05-11-2014 o 13:27

  10. #910
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    tbg
    Auto
    AR 156 1.9 JTDm AR 146 1.7 16v boXer
    Postów
    293

    Domyślnie

    Do 2.4 jtdm aktualnie brak zbiorniczkow w ASo i nie wiadomo kiedy beda.
    Ostatnio edytowane przez szaq ; 07-11-2014 o 19:52

Podobne wątki

  1. Wielki problem! Pomocy!! 2,4 JTD!
    Utworzone przez yelosnki w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 20:43
  2. Wielki Problem z 2.0TS POMOCY!!
    Utworzone przez konrad251 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 15:53
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. wielki problem z gazem
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 08:27
  5. Wielki Problem z silnikiem!!!!!
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory