Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: Check Engine - proszę pomóżcie co to może być ?????!!!!!

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    a jak można sprawdzić czy to na pewno ten czujnik?...Już za dużo kasy straciłem na wymianę części sprawnych;/teraz znowu wydałbym koło 400zł na czujnik a znając moje szczęscie okazało by się to zbędne,ale dzięki Saander za podpowiedź

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Saander
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Nowogrodziec / Bolesławiec
    Auto
    Była 156 FL 2,4 JTD 175KM, jest 159 2,4 200KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    Ze sprawdzeniem Ci nie pomogę Sam walczę z tym problemem aktualnie, dzisiaj powinienem dostać nowy czujnik (250zł). Po ostatnim czyszczeniu tydzień miałem spokój, niestety znowu się pojawił problem i zamówiłem. Jaki masz błąd na komputerze?
    Czyściłeś wszystko zgodnie z tematem http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html ?
    Wężyki radzę dla spokoju wymienić.

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Jak wymienisz ten czujnik to daj znać jakie efekty. Wydaje mi się że oczyściłem go dobrze tym bardziej że nie był jakiś przesadnie zabrudzony. Nie pamiętam tego błędu, ale coś z przeładowaniem chyba...chyba teraz zabiore się za kupno tych wężyków. Dzięki Pozdr

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Saander
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Nowogrodziec / Bolesławiec
    Auto
    Była 156 FL 2,4 JTD 175KM, jest 159 2,4 200KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    Czujnik wymieniłem, po 40 km cisza natomiast ostatnio błąd rzadko się pojawiał. Pojeżdżę jeszcze i zobaczymy. Czyszczenie pomaga tylko na sprawny czujnik, jak się posypał to niewiele da.
    BTW nowy czujnik przy tym żółtym języczku ma dodatkowo kawałek plastiku, zastanawiam się czy w starym go nie było czy się złamał. Będę w domu to wrzucę zdjęcie o co chodzi.

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0391.jpg
Wyświetleń:	144
Rozmiar:	43.5 KB
ID:	150365  
    Ostatnio edytowane przez Saander ; 13-11-2014 o 16:50 Powód: foto

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Prezes156
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 SW 2.4 JTD 175KM 2003r.
    Postów
    64

    Domyślnie

    Pewnie się złamał. Ja swój miałem cały zawalony, że nie wiedziałem, że tam w środku coś może być. Wymoczyłem w benzynie ekstrakcyjnej i delikatnie pędzelkiem czyściłem. Języczek wprawdzie nie jest już żółty, ale działa i śmiga jak trzeba. Ten plastki jest chyba od tego, żeby wyłapywać drgania "języczka" (?).
    Tyle, że nie miałem żadnego błędu - marchewa przez EGR się wyświetlała i chowała, a zawalony czujnik objawiał się tym, że przyspieszał na dolnych obrotach prawie jak polonez.
    Jak czujnika zapomniałem podpiąć, to marchewa zapaliła się i mimo podłączenia ponownie czujnika nie gasła. Skasowałem marchewę za pomocą torque.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Jak czyściłem swój czujnik to był ten zółty języczek. Oddałem auto ost raz na diagnostyke i powiedziałem że jak nie będą pewni co wymieniać to niech lepiej nie ruszają. Za dużo już wsadziłem rzeczy "niepotrzebnych"...być może ten czujnik mam rzeczywiście walnięty dlatego czyszczenie nie pomogło...

    Dodano po 2 minutes:

    aha...kontrolka "check" jak się zaświeciła tak nie gaśnie już od 4 dni;/...wcześniej znikała. Jak odłączałem czujnik to nie ruszałem akumulatora ale kluczyki nie były w stacyjce. Jak myślicie o co chodzi?
    Pozdro
    Ostatnio edytowane przez sneijder ; 14-11-2014 o 14:59 Powód: Dodano

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    W końcu wszystko śmiga!!okazało się że "gruszka" od turbo się nie dokykała i źle sterowała geometrią czy coś w tym stylu...po roku w końcu poczułem prawdziwą moc tego auta-banan na twarzy

Podobne wątki

  1. [159] Check engine moc ok?
    Utworzone przez jackblackxxx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-07-2015, 15:54
  2. [Giulietta] Check Engine
    Utworzone przez Julka_QV w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-10-2014, 14:27
  3. [MiTo] Ikonka Check Engine !! Proszę o pomoc
    Utworzone przez cichy-ninja w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-05-2014, 22:43
  4. [MiTo] Check engine !
    Utworzone przez Bajdek00 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-11-2012, 17:18
  5. [159] Check Engine i OBD
    Utworzone przez kocurr w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 22-04-2012, 23:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory