Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Odłączanie sie turbo i gaśnięcie silnika

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał aron159 Zobacz post
    WItam...Alfa 159 JTDm 120KM
    Słuchajcie mam problem wyłącza mi sie turbo podczas jazdy zero komunikatów lub gaśnie silnik między 2 a 3tys.obrotów? o co kaman mam już dość tego!!!!! Pomóżcie
    gaśnięcie silnika pod obciążeniem podczas jazdy lub obcinanie mocy może powodować również problem z ciśnieniem paliwa ;

    znajdź mechanika nie będącego debilem , i skoro nie ma błędów (chociaż powinny się zapisać w pamięci) to podpinacie kompa i próba drogowa z podglądem parametrów , wszystko się da ale trzeba chcieć ( a widocznie temu mechanikowi się nie chciało) ;


    a jak masz dość to sprzedaj mi za połowę ceny tą alfę , ja ją sobie zrobię
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 11-11-2014 o 12:22
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  2. #12
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    i przeklinania, jak się przekonałem ostatnio założenie zaślepki nie jest aż takie proste jak się nie ma wprawy w mechanikowaniu
    Na Allegro są zaślepki dedykowane do 16V (do włożenia między EGR a korpus przepustnicy; cienka blaszka, nie pamiętam szerokości, ale nie trzeba wymieniać śrub na dłuższe - pasuje idealnie), montowanie tej jest bajecznie proste
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Na Allegro są zaślepki dedykowane do 16V (do włożenia między EGR a korpus przepustnicy; cienka blaszka, nie pamiętam szerokości, ale nie trzeba wymieniać śrub na dłuższe - pasuje idealnie), montowanie tej jest bajecznie proste
    Ja mam taką zaślpekę w 1.9 16v. Montowana przed EGR:
    http://allegro.pl/503-zaslepka-egr-j...721823737.html
    Nie wiem czy dokładnie taką, ale podobny wygląd i podobne miejsce montażu. Dość niewygodne. Wiem, że są też inne zaślepki, chyba łatwiejsze w montażu, bo montowane za EGR, chyba łatwiejszy dostęp (?):
    http://allegro.pl/08-b-zaslepka-egr-...768084857.html

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Chyba trochę śmiecicie koledze. Jest przecież wątek o egrze. Zdecydowanie prostokątna zaślepka łatwiejsza w montażu

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał aron159 Zobacz post
    WItam...Alfa 159 JTDm 120KM
    Słuchajcie mam problem wyłącza mi sie turbo podczas jazdy zero komunikatów lub gaśnie silnik między 2 a 3tys.obrotów? o co kaman mam już dość tego!!!!! Pomóżcie
    Proponuję znaleźć jak najszybciej kumatego mechanika, który zdiagnozuje Ci co powoduje wyłączanie turba, silnika. Kumpel miał problem z wyłączającym się turbo w 2.0 TDI i problemem okazał się zapchany katalizator. W konsekwencji nastąpiło uszkodzenie turba.

  6. #16
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Aleksandrów Łódzki
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 8v 2008r.sedan
    Postów
    20

    Domyślnie

    Okey dziekuje pojade do mechniora zobaczymy co powiedzą i jak sprawdzą jak coś bede pisał

    Dodano po 4 minutes:

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    gaśnięcie silnika pod obciążeniem podczas jazdy lub obcinanie mocy może powodować również problem z ciśnieniem paliwa ;

    znajdź mechanika nie będącego debilem , i skoro nie ma błędów (chociaż powinny się zapisać w pamięci) to podpinacie kompa i próba drogowa z podglądem parametrów , wszystko się da ale trzeba chcieć ( a widocznie temu mechanikowi się nie chciało) ;


    a jak masz dość to sprzedaj mi za połowę ceny tą alfę , ja ją sobie zrobię
    A jeśli było coś z ciśnieniem to o co może chodzić???
    Ostatnio edytowane przez aron159 ; 11-11-2014 o 21:10 Powód: Dodano

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał aron159 Zobacz post
    Okey dziekuje pojade do mechniora zobaczymy co powiedzą i jak sprawdzą jak coś bede pisał

    Dodano po 4 minutes:



    A jeśli było coś z ciśnieniem to o co może chodzić???

    ano jest parę rzeczy , poczynając od filtra paliwa , czujników ciśnienia paliwa , regulator paliwa , kończąc na pompie w baku , pompie cr , ale to można sprawdzić obserwując parametry pracy podczas jazdy ;




    jedź do kumatego mechanika nie bojącego się laptopa , niech posprawdza to co tu wszyscy koledzy wypunktowali
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 11-11-2014 o 22:07
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  8. #18
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Aleksandrów Łódzki
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 8v 2008r.sedan
    Postów
    20

    Domyślnie

    no i dupa nie ma żadnych błędów i nikt nic nie wie

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał aron159 Zobacz post
    no i dupa nie ma żadnych błędów i nikt nic nie wie
    Zaślepiałeś EGR? Pełną zaślepką bez otworów.

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar mroku
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 Berlina 2.4jtd
    Postów
    134

    Domyślnie

    Cytat Napisał aron159 Zobacz post
    no i dupa nie ma żadnych błędów i nikt nic nie wie
    Na samym braku błędów (DTC) lepiej się nie opierać. Błędów może nie być bo ECU nie wszystko raportuje zgłoszeniem DTC. Jesli jakaś wartość jest zła ale nadal mieści się w tresholdzie to DTC nie zostanie zgłoszone. Ponadto może wystąpić self healing DTC i błąd się może sam usunąć po jakimś czasie pracy przy dobrych parametrach. Trzeba sprawdzić parametry PODCZAS JAZDY. Niech mechanik zabierze dupę do auta z laptopem i przejedzie się logując dane.
    Ostatnio edytowane przez mroku ; 21-01-2015 o 21:46

Podobne wątki

  1. Connect Nav - Odłączanie akumulatora
    Utworzone przez Ultima w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 10:04
  2. Skrzyżowanie / hamulce = gaśnięcie silnika
    Utworzone przez z4boj4d w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 12:12
  3. Duszenie i gaśnięcie silnika przy przyspieszaniu JTD
    Utworzone przez skopek w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-06-2012, 19:49
  4. [33] Dziwne gaśnięcie silnika???
    Utworzone przez Scuderia w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-12-2009, 11:08
  5. [33] Samoczynne gaśnięcie silnika podczas jazdy
    Utworzone przez alfaholik w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-11-2008, 08:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory