Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Selespeed - łopatka przy kierownicy "nie klika"

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Mikas89
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Wwa Ursynów
    Auto
    Alfa 159 2.2 JTS Selespeed
    Postów
    35

    Domyślnie Selespeed - łopatka przy kierownicy "nie klika"

    Witam,

    Przedwczoraj stałem się posiadaczem AR 159 2.2 Selespeed. Samochód przed zakupem został dokładnie sprawdzony, skrzynia działa poprawnie, wszystko jest w najlepszym porządku oprócz jednej drobnej, chociaż nieco psującej satystakcję rzeczy - nie działa łopatka przy kierownicy do zmiany biegów na "+". Usterka jest już przy kierownicy - przy naciśnięciu łopatki "-" czuć i słychać zdecydowane kliknięcie, przy "+" nie. W carserwisie usłyszałem że trzeba wymienić cały mechanizm przy kierownicy, który kosztuje 700 zł i trzeba go sprowadzić z Włoch. Trochę dużo jak na (zakładam) mechaniczne usykodzenie plastiku... Czy ktoś z Was miał podobny problem i poradził sobie z nim w inny sposób niż wymieniając całość?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pneumat
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Były :156 SW 1.9 JTD 16V,GTV 2.0 V6 Turbo,159 2.2 JTS. Jest 159 1.75 TBi Sport Plus
    Postów
    251

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mikas89 Zobacz post
    Witam,

    Przedwczoraj stałem się posiadaczem AR 159 2.2 Selespeed. Samochód przed zakupem został dokładnie sprawdzony, skrzynia działa poprawnie, wszystko jest w najlepszym porządku oprócz jednej drobnej, chociaż nieco psującej satystakcję rzeczy - nie działa łopatka przy kierownicy do zmiany biegów na "+". Usterka jest już przy kierownicy - przy naciśnięciu łopatki "-" czuć i słychać zdecydowane kliknięcie, przy "+" nie. W carserwisie usłyszałem że trzeba wymienić cały mechanizm przy kierownicy, który kosztuje 700 zł i trzeba go sprowadzić z Włoch. Trochę dużo jak na (zakładam) mechaniczne usykodzenie plastiku... Czy ktoś z Was miał podobny problem i poradził sobie z nim w inny sposób niż wymieniając całość?

    Pozdrawiam
    To robota dla majsterkowicza bo ewidentnie uszkodzony jest mikro styk pod łopatką. ASO nie bawi się w takie naprawy - wolą wymienić całość bo to i szybciej i kasa konkretna.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar Mikas89
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Wwa Ursynów
    Auto
    Alfa 159 2.2 JTS Selespeed
    Postów
    35

    Domyślnie

    OK, a czy można przeszczepić ten element z innych modeli? Nie znalazłem żadnych kierownic do 159 z Sele, a same łopatki z 147 lub Stilo wyglądają podobnie i jest kilka używanych kierownic.

Podobne wątki

  1. Selespeed - kapryśna łopatka przy kierownicy...
    Utworzone przez woyopol w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 10-12-2013, 15:59
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 09:35
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-05-2013, 22:05
  4. Z cyklu "najdziwniejsze wpdaki przy grzebaniu przy aucie"
    Utworzone przez kozi_Lukasz w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-11-2012, 03:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory