To zmienia postać rzeczy, jeśli dalej mają takie promocje to chętnie skorzystam.
To zmienia postać rzeczy, jeśli dalej mają takie promocje to chętnie skorzystam.
Odgrzebuję temat, bo czytam różne wątki na temat hamulców i im więcej czytam tym mniej wiem.
Nie jeżdżę w wyścigach swą Alfą, ale z drugiej strony od czasu do czasu lubię szybciej przejechać kilka zakrętów, a jak wiadomo przed zakrętem czasem trzeba dobrze dohamować, ale to sporadycznie. Alfa ma 150 KM, więc przydałoby się czasem te konie ujarzmićZależy mi na dosc niezawdonych hamulcach, ale w wersji ekonomicznej.
Myśle nad wyborem zestawu na przód:
Mikoda GT (zastanawiam się czy nie wybrać Mikody z samymi nacięciami bez przewiertów, bo przy otworach podobno pojawiają sie mikropęknięcia)
Do tego klocki Textara ( bo są podobno dość miękkie, a Mikoda z tego co czytałem nie lubi twardych klocków, bo szybko sie ściera) lub EBC Black StuFF (nie wiem jak się będą spisywać z Mikodami)
Co sądzicie o takim wyborze?
Chyba temat do cna wyczerpany, mikody są miękkie tak że szkoda gadać hamują dobrze ale nie powinno mieć miejsca zjawisko że producent poleca trw klocek a Ty po 2latach musisz wymienić tarcze a klocków połowamasakra, jedyny sposób najbardziej miekkie klocki i felgi pucować co tydzień.
Audi S6 2.2AAN 95r 7.2014-??
Alfa 155 2.5v6 Super 92r 2008-11.2014
Alfa 155 2.5v6 92r - Dawca
Posiadam dużo części wiec jak coś proszę pisać.
Co do nawiercen/naciec to daj sobie spokój. Te 150km to lita tarcza ogarnie, a będzie znacznie cichsza i wytrzymalsze (nie będą bily po kilku km). Klocki Textara to dobry pomysł, ale tarcz bym szukal ATE/BOSCH/BREMBO itp. Często różnica między Mikoda, a np. boschem to kilka zloty. Ja jak kupowalem do swojej to za komplet mikody wychodziło mi ok 200zl a za boscha zaplacilem 240
Dodatkowo mikody nawiercane dwukrotnie mi pękały między dziurami na klockach ds performance, wiec ja osobiscie odradzam, chyba ze nie robi Ci różnicy częsta wymiana, co w zasadzie nie jest nawet problemem kosztowym patrząc na te tarcze.
tak było 5 i więcej lat temu, jak jest teraz ciężko mi wyrokować czy się coś zmieniło czy tez nie.
Mikoda tylko z z textarem szybko sie zużywa ale hamuje rewelacyjnie to każdy o tym wie
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Koledzy, co doradzicie na tył do 155? Jutro wieczorem robię remont zacisków z wymianą tłoczków, a tarcze i klocki nie wyglądają dobrze, chyba się skuszę na wymianę. Czy jest sens robić z tyłu jakieś dziwne wygibasy, czy wsadzić po prostu lite tarcze i normalne klocki? Może polecacie jakiś sprawdzony zestaw?
Pozdrowionka,
GrzesiuŻar
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Przód na razie zostaje, do lata nie będę go ruszał bo sprawuje się dobrze. A co tam jest to niestety nie mam pojęcia, bo śladów brak w papierachMyślałem o ATE/Bosh litych i do tego jakieś klocki.
Co powiecie na to na tył:
http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-t...016408996.html
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
No i jest OK nie ma wodotrysków jest standard
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995