Temat: Korekty wtrysków

  1. #1271
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar łuk4sz
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    159 2.0 JTDm (2021 -) 159 1.9 JTDm 8V 2010 berlina (2014-2018)
    Postów
    919

    Domyślnie

    magil a gdzie kupowałeś/zamawiałeś końcówki jeśli mogę zapytać?

  2. #1272
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Możesz arekgr zaoferował je w dobrej cenie.
    Tylko kwestia znalezienia numeru odpowiedniej końcówki, a to nie było takie proste.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #1273
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    159SW 2.4 QTronic
    Postów
    307

    Domyślnie

    U mnie jeden wtryskiwacz odstaje wyraźnie od reszty - korekta +1,5, gdy reszta w granicach 0,5 (plus minus).
    Autko w zeszłym tygodniu przeszło operację usunięcia klap wirowych, więc z kolektorem powinien być spokój.
    Po wymianie korekty niewiele się zmieniły.
    Czy teraz wskazane jest zrobienie resetu parametrów w MES? Dolałem też do paliwa Liqui Moly diesel spulung.

  4. #1274
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Przywrócenie parametrów autoadaptacyjnych nic nie da. Możesz przejeździć kilka baków z dodatkiem oleju 2T, chociaż przy takiej korekcie u mnie poprawę przyniosła dopiero wymiana końcówki.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #1275
    Użytkownik Świeżak Avatar kacperr
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    Jest: 159 2.0JTDm Ti / Była: Vectra GTS 1.9CDTI / Była Vectra B 2.0DTI
    Postów
    182

    Domyślnie

    A dzieje się coś z autem? Taka korekta to nie tragedia...
    Liqui moly od razu Ci nic nie da. Przejeździj ten zbiornik, potem następny i wtedy powinno coś zlecieć.

  6. #1276
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    159SW 2.4 QTronic
    Postów
    307

    Domyślnie

    Nie dzieje się na szczęście nic złego
    Głównie z ciekawości pytam. W sumie to jestem ciekaw, czy po resecie parametrów korekty ustawią się tak samo jak są teraz.
    Mogę to zrobić bez żadnej szkody? Czy lepiej nie ruszać?

  7. #1277
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Możesz. Absolutnie nic się nie stanie ;-)
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #1278
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał paw2x Zobacz post
    Nie dzieje się na szczęście nic złego
    Głównie z ciekawości pytam. W sumie to jestem ciekaw, czy po resecie parametrów korekty ustawią się tak samo jak są teraz.
    Mogę to zrobić bez żadnej szkody? Czy lepiej nie ruszać?
    Takie odstępstwa jeszcze nie są dramatyczne. Najlepiej sprawdzić korekty dynamicznie - jazda od niskich obrotów ok. 1500 obr/min, do np. 3000 obrotów, pod w miarę dużym obciążeniem (np. 3 bieg, pedał gazu wciśnięty tak do połowy i zaciągnięty ręczny - żeby cały pomiar chwilę trwał). Wtedy wszystko wychodzi jak na dłoni. Miałem już przypadki, że korekty na obrotach jałowych były prawie idealne, a pomiar dynamiczny jednoznacznie wskazywał na uwalenie któregoś wtrysku (korekta potrafiła podejść do +4).
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  9. #1279
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Ja tak mam. Pod mocnym obciążeniem korekta jednego ucieka do +2. Na jałowym wszystkie idealne. Nowe końcówki już czekają

    Btw. ma ktoś doświadczenie z myciem starych końcówek w myjce ultradźwiękowej? Jest to skuteczne?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #1280
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    U mnie jedynie drugi cylinder na jałowym na plusie 1,6 ale przy używaniu czyscikow delikatnie schodzi mi do 1..potem jak nic nie używam tylko samo paliwo to znowy wraca do 1.6....
    Ostatnio edytowane przez dejon ; 23-02-2015 o 19:14

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory