magil a gdzie kupowałeś/zamawiałeś końcówki jeśli mogę zapytać?
magil a gdzie kupowałeś/zamawiałeś końcówki jeśli mogę zapytać?
Możeszarekgr zaoferował je w dobrej cenie.
Tylko kwestia znalezienia numeru odpowiedniej końcówki, a to nie było takie proste.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
U mnie jeden wtryskiwacz odstaje wyraźnie od reszty - korekta +1,5, gdy reszta w granicach 0,5 (plus minus).
Autko w zeszłym tygodniu przeszło operację usunięcia klap wirowych, więc z kolektorem powinien być spokój.
Po wymianie korekty niewiele się zmieniły.
Czy teraz wskazane jest zrobienie resetu parametrów w MES? Dolałem też do paliwa Liqui Moly diesel spulung.
Przywrócenie parametrów autoadaptacyjnych nic nie da. Możesz przejeździć kilka baków z dodatkiem oleju 2T, chociaż przy takiej korekcie u mnie poprawę przyniosła dopiero wymiana końcówki.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
A dzieje się coś z autem? Taka korekta to nie tragedia...
Liqui moly od razu Ci nic nie da. Przejeździj ten zbiornik, potem następny i wtedy powinno coś zlecieć.
Nie dzieje się na szczęście nic złego
Głównie z ciekawości pytam. W sumie to jestem ciekaw, czy po resecie parametrów korekty ustawią się tak samo jak są teraz.
Mogę to zrobić bez żadnej szkody? Czy lepiej nie ruszać?
Możesz. Absolutnie nic się nie stanie ;-)
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Takie odstępstwa jeszcze nie są dramatyczne. Najlepiej sprawdzić korekty dynamicznie - jazda od niskich obrotów ok. 1500 obr/min, do np. 3000 obrotów, pod w miarę dużym obciążeniem (np. 3 bieg, pedał gazu wciśnięty tak do połowy i zaciągnięty ręczny - żeby cały pomiar chwilę trwał). Wtedy wszystko wychodzi jak na dłoni. Miałem już przypadki, że korekty na obrotach jałowych były prawie idealne, a pomiar dynamiczny jednoznacznie wskazywał na uwalenie któregoś wtrysku (korekta potrafiła podejść do +4).
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Ja tak mam. Pod mocnym obciążeniem korekta jednego ucieka do +2. Na jałowym wszystkie idealne. Nowe końcówki już czekają
Btw. ma ktoś doświadczenie z myciem starych końcówek w myjce ultradźwiękowej? Jest to skuteczne?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
U mnie jedynie drugi cylinder na jałowym na plusie 1,6 ale przy używaniu czyscikow delikatnie schodzi mi do 1..potem jak nic nie używam tylko samo paliwo to znowy wraca do 1.6....
Ostatnio edytowane przez dejon ; 23-02-2015 o 19:14