Strona 18 z 42 PierwszyPierwszy ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 418

Temat: Świece żarowe i centralka świec - pre-heating glow plugs / unit not available

  1. #171
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mart.ini Zobacz post
    Do kolegi Magila: słyszałem, że w 8V jest znacznie gorszy dostęp do świec niż w 16V czy to prawda?
    Też tak słyszałem Trzeba zdemontować chyba jakieś graty po drodze. Znajomy mówił, że 40 min roboty.

    To o 30 więcej niż przy 16V
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #172
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MaRo
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v
    Postów
    220

    Domyślnie

    W 8V do wymiany świec EGR i kolektor powrotu paliwa trzeba sobie zrzucic

  3. #173
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Kolejny dowód na to, że 16V to bardzo przystępna w obsłudze jednostka
    Czasem tylko kanał/podnośnik się przyda i można zrobić bardzo wiele bez zbędnej gimnastyki.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #174
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    alfa 159 8v 120km
    Postów
    171

    Domyślnie

    Carserwis na połczyńskiej, ale to chyba też oni za dwumas + sprzęgło mi powiedzieli 7-8 tyś więc te ceny to chyba standard u nich. Chociaż zbiorniczek od płynu do wspomagania kupiłem u nich w normalnej cenie
    Dzięki wielkie za rady, popsikam tam wd40 ale sam za to nie będę sie brał, podjadę do jakiegoś warsztatu

  5. #175
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Cytat Napisał MaRo Zobacz post
    W 8V do wymiany świec EGR i kolektor powrotu paliwa trzeba sobie zrzucic

    hm, ja ani tego ani tego nie ściągałem ( za drugim razem ) za pierwszym chwile mi zajęło zanim dostałem się do świec.

  6. #176
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    hm, ja ani tego ani tego nie ściągałem ( za drugim razem ) za pierwszym chwile mi zajęło zanim dostałem się do świec.
    Potwierdzam, nic nie trzeba demontować. Wszystko zależy od kluczy których się używa. Czasami grubość nasadki ma znaczenie. Najgorzej jest odkręcić pierwszą świecę od strony paska rozrządu, najmniej miejsca na przejście nasadki ale się da.

    Dodano po 11 minutes:

    I weź zajrzyj tutaj (mój post nr. 41)http://www.forum.alfaholicy.org/159_...owe_jtd-5.html, żeby ci jakiś fachowiec nie założył niewłaściwych świec, bo katalogi podają błędnie 2 długości świec.

    Za świece oryginały (można sprawdzić oryginalność na stronie Boscha) płaciłem 45 zł za sztuke. Kupiłem tutaj, polecam http://www.swiece-zaplonowe.pl
    Ostatnio edytowane przez carramba ; 12-02-2015 o 15:42 Powód: Dodano

  7. #177
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    159 16v 150Km
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał Scorpio Zobacz post
    Witam Panowie
    Temat o świecach więc i ja się podepnę. Jak na filmiku(moim) który dotyczy innego wątku, ale na nim wszystko widać:
    http://www.youtube.com/watch?v=I_QgnJ8Pddo

    Komunikat o świecach pojawia się po nocy lub dłuższym postoju. Po np ponownym odpaleniu auta po ok 10 minutach postoju komunikatu brak. Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze świece nówki(boSZa 100% sprawne- sprawdzone), styki wyczyszczone...centralka czy coś tam w porządku(mechanik tak mówił...nie pytajcie się mnie o co mu chodziło xD), a komunikat jak był tak jest. W końcu mechanik mi powiedział by jeździć z tym i się nie przejmować...dodam, że cała tegoroczna "zima" przejeżdżona na tym komunikacie i "prawie" zero problemów z odpalaniem...bo wiadomo...przy większym " - " trochę ospale gary się zapalały, ale bez większych problemów.
    Nie sprawdzałem jeszcze aku...może to jego wina...ale jak sobie pomyślę, że znajomi w większości jeżdżą benzyną lub pierdkami 1.2 w dieslu, a jedyny silny aku mam w drugim aucie(ford focus mk2) to aż mnie ciarki przechodzą na myśl przekładki aku z auta do auta -.- (kto miał lub ma focusa mk2 ten wie o czym mówię...).

    I pytanie do Was...oprócz tego co wymieniłem to co może być jeszcze przyczyną? Altek raczej u mnie działa aż za bardzo...elektryka mocno jest u mnie obciążona+ ostatnimi czasy krótkie odcinki, a rozrusznik kręci jak nowy. Aku mam 64A/640(lub 680) jakoś tak firmy Centry(możecie się śmiać, ale miałem, mam i będę mieć aku tej firmy...ever forever!

    Czesc.

    Napisz proszę jak zakończyła się sprawa z tym chrobotaniem?

  8. #178
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    niezla sumka. Ja za 4 swiece zaplacilem ok. 250 zl + wymiana chyba 120 zl

  9. #179
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Za wymianę w ASO Fiata dałem 130 zł. Razam z usunięciem błędu w kompie ale w 16v. Jest jeszcze jedna sprawa. Niestety w ASO mają to gdzieś czy się świeca urwie się czy nie. Jak się urwie to jeszcze więcej zarobią na robociźnie. Warto poszukać kogoś kto się przyłoży do tej pracy. W 8v podobno łatwiej urwać jak w 16v. To informacja od mechanika z ASO, który wymieniał mi świece.

  10. #180
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar szybson
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Bełchatów/Łódź
    Auto
    159 1.9 JTDm 8v, CHIP + EGR i DPF OFF
    Postów
    260

    Domyślnie

    witam
    mam problem z odpalaniem auta na zimnym silniku (musi długo kręcić żeby załapać), praca silnika po uruchomieniu normalna.
    2tygodnie temu pojawił mi się błąd p0683 niski sygnał krytyczny, wymieniłem swiece, chciaz poprzednie były ok, zmieniłem przekaźnik (jest sprawny) i nadal lipa..., macie jakieś pomysły co może być nie tak?

Podobne wątki

  1. [159] Nie odpala mruga kontrolka i pokazuje blad "pre heating glow plugs not available"
    Utworzone przez Mirinda41 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-01-2016, 11:24
  2. [159] Pre heating plugs are not available
    Utworzone przez Maciek_m83 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-07-2015, 17:52
  3. [159] pre heating glow plugs not available
    Utworzone przez GruBaDuPa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-09-2014, 18:35
  4. [159] JTDm pre heating glow plugs not available błąd krytyczny/ wartość krytyczna wg FES
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-04-2014, 20:41
  5. [159] Jeden reflektor sam gaśnie. Zapala się 'Pre Heating Glow Plugs not available'
    Utworzone przez LukasL w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-05-2012, 08:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory