Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: Alfa za 10 tys

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Pytasz serio?
    1. Silnik być może nie padnie podczas wyprzedzania na zakręcie - co może uratować Ci życie.
    2. Panewki nie kosztują jakoś bardzo dużo i możesz je sobie wymienić sam w kanale.
    3. Aby wyjąć wał do szlifowania z silnika najpierw musisz wyjąć silnik, później go rozebrać.
    4. Po przekręceniu się panewki wał może nadawać się na śmietnik.
    5. Gdy zatrze się wał korba może powiedzieć papa i zrobić duże kuku.
    6. Jak jebniesz z korby to raczej konieczna będzie laweta + ekipa sprzątająca.


    A widziałeś 1.6 w Gtv?
    a była kiedys na allegro 1.6 gtv)

  2. #22
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    JTD jest fajny, fajne buczy jak już jedzie i ładnie przyspiesza jak na 15 letniego diesla. Ale na przeloty nocą po mieście? Może nie wrócić, bo zanim silnik zacznie grzać to zamarznie No i JTDkiem średnio da się wyskoczyć na bułę z parówą bo olej rozgrzać zanim se człowiek dla radości pociśnie, potem pod bułko-dajnią czekasz, żeby dla odmiany schłodzić turbo... średni interes co nie.

    To już chyba lepiej 156 1.8? Podłoga jak jeszcze będzie to te 4 lata powinna wytrzymać, najwyżej sobie poklei żywicą. 1.8 podobnież ma bardziej wstydliwe panewki co się wokół wału nie kręcą jak te z 2.0. A i sam motorek dużo gorszych osiągów (na papierze) nie zapewnia niż 2.0. Same plusy.

    Warrior, może poszperaj jeszcze za 164/155 z TSem 2.0, ale ośmiozaworówką? To już stare wozy, ale jak blacharka będzie ok, a Ty sam coś podłubać potrafisz i chcesz to mogą być fajne auta. Raz, że nietypowe, dwa że 164 to już limuzyna więc lepsza połowa powinna być zadowolona. No i 8v jest pancernym silnikiem.

    a była kiedys na allegro 1.6 gtv)
    Jest też Gtv 1.9 JTD gdzieś w Polsce

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    tak czerwona gtv jtd widziałem tez)

  4. #24
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    szukam
    Postów
    6

    Domyślnie

    1.8 może być jak najbardziej.

    Osprzęt diesel'a jest wyraznie droższy a chodź JTD jest świetna jednostka (i w następnym aucie jak najbardziej będzie mile widziana) to jednak wraz z użyciem dochodzi do awarii osprzętu. Teraz chciałbym coś bezpiecznego, gdzie koszt jednorazowej wymiany będzie umiarkowany , sama regeneracja turbo ze zmienną geometrią to ok tysiaka (teraz ciut mniej ) a co np z kołem dwumasowym? (Podobno silnik dobrze sobie radzi z klasycznym ale to też koszt)
    Widzę też wyraźną różnicę pomiędzy 10-10.5 l gazu a 6-6.5 ON

    Kwestią niedogrzania takiego diesel'a też jest istotna. Jednorazowe trasy (w obie strony) od 5-40km, tylko czasem np. w góry 2x400

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał warrior Zobacz post
    Teraz chciałbym coś bezpiecznego
    http://www.forum.alfaholicy.org/foru...spark_16v.html

  6. #26
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    honda civic ej9
    Postów
    12

    Domyślnie

    dołączę się do tematu, dizla w życiu nie miałem... z postów wyżej wynika ze po mieście dizlem nie można a wręcz Nie wolno jeździć po mieście???

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    147 TI 1.9 JTDm 16V
    Postów
    59

    Domyślnie

    Można, a co w tym złego? Nie można diesla kręcić do wysokich obrotów na zimnym silniku (w zasadzie benzyny też nie). Jazda dieslem w mieście jest uciążliwa, gdyż dieslem jeździ się w znacznie mniejszym zakresie obrotów, niż Pb. Trzeba ciągle machać biegami, co jest uciążliwe. Dodatkowo pojawia się jazda na krótkich odcinkach, a niedogrzany diesel więcej pali. Do jazdy w mieście najlepszym rozwiązaniem jest 1.6 105KM. Do jazdy w trasie 1.9 JTD 16v, gdyż ma skrzynie 6 biegową - mniejszy hałas, mniejsze spalanie przy podobnych prędkościach na najwyższym biegu.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory