Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: Zgranie zawartośc iBSI z Julki rejon Katowic

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 cv
    Postów
    18

    Unhappy Zgranie zawartośc iBSI z Julki rejon Katowic

    Witam kolegów,
    Szukam kogoś kto by zgrał zawartość BSI z mojej Julki, a super by było jakby jeszcze był wstanie preprogramować kluczyk,

    Czy ktoś może pomoże

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nie znam dobrej metody zgrania modułu BSI.
    - nawet jak wyciągniesz moduł to musisz rozdzelićc płytki modułu aby się dostac do flasha.
    - do tej pory zgrywałem zawartość BSI, ale musiałem poodpinać wszystkie moduły.
    - może juz cos firmy wymysliły, usprawniły.
    - zobacz tutaj chyba Tychy, może zmienili politykę cenową.
    -- http://www.kocar.com.pl
    - z programowaniem kluczyka to przynajmniej ja mam problemy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    jak jest wyciągniety BSI na stole to program IO Terminal odczytuje dane z flasha i eepromu procesora....

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tak , masz rację tylko zobacz jakie to ceny, a to tylko odczytanie BSI a zaprogramowanie klucza.
    - moduł 2.500 + moduł BSI 1.850 zł.
    - no i trzeba wyciągać BSI na stól.
    --
    http://sklep.atomis.com.pl/I-O%20Terminal%20Basic%20V2
    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 cv
    Postów
    18

    Talking

    Kolego bubu321 czy jak wyjmę BSI z auta to dużo jeszcze z rozbieraniem żeby dostać się do flasha ?
    Co dokładnie tam siedzi po tym plastikiem jaki procek czym to zczytać ?
    Cała zawartość BSI jest w pamięci procka czy w EEpromie ?
    Planuje sobie zczytać zawartość Pamięci BSI i zamówić sobie transponder do kluczyka prekodowany na jej podstawie, a następnie zaprogramować kluczyk normalnie przy pomocy alfadiag.
    No do szczęścia brakuje mi tylko zawartości mojego BSI, z wyjęciem jest chwila roboty ale zastanawiam się co mnie czeka w jego środku, wolałbym wiedzieć przed rozpoczęciem roboty .

    Pozdrawiam

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeśli to model 2010 (tylko w takim rozbierałem BSI) to zawartość danych BSI binarnych siedzi w eepromie 95C320, obok uprocesora.
    - dalej to mamy dwie możliwości.
    1. - rozbieramy BSI na czesci (BSI składa się z dwóch cześci złączonych łączówka szpilkowa, tak jak na zrzucie) i odczytujemy eeprom dowolną metodą.
    2. - bez rozbierania BSI , odczytujemy eeprom poprzez dolutowane przewody, patrz zrzut.
    - mam inne pytanie , gdzie zamierzasz zamówić prekodowany klucz, zgodny z zawartością eepromu ?
    - bo z tym prekodowaniem klucza wg zawartości BSI są albo były problemy.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	95C320-4.jpg
Wyświetleń:	141
Rozmiar:	88.5 KB
ID:	158438   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	BSI-G 012.JPG
Wyświetleń:	113
Rozmiar:	127.2 KB
ID:	158439   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Giulietta - Marelli type 10.JPG
Wyświetleń:	138
Rozmiar:	151.6 KB
ID:	158440  
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 cv
    Postów
    18

    Domyślnie

    Dzięki bubu321 z takimi informacjami to nie wygląda to tak źle
    Mam nadzieje, że w mojej julce model 2012 BSI jest takie samo.
    Co do kluczyka temat ciągnę od roku z duuuużymi przerwami tzn, jak mi się przypomni
    Ale we wrześniu minionego roku rozmawiałem z Pawłem Szczęsnym z www.autokluczserwis.pl i
    stwierdził, że da rade coś takiego zrobić

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    też chetnie popatrzę, posłucham jak sprawa z dorobieniem klucza w G wygląda...

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 cv
    Postów
    18

    Domyślnie

    Heh...
    No i jak zwykle wiatr w oczy...
    Po pierwsze drugi kluczyk który mi się udało dorwać, ma bebechy z MIto płytka jest z DELphi a nie z Magnetti ,
    Po drugie rozebrałem BSI i jest inne w środku od kolegi Bubu321, układ inny, procek inny... nie mogę wogóle zlokalizować eepromu... zrobiłem fotki zamieszcze je wieczorkiem może coś doradzicie, bo ja nie jestem znawcą w tych sprawach...

  10. #10
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 cv
    Postów
    18

    Domyślnie

    Zdjęcia BSI poniżej...
    Nie widze nigdzie pamięci
    Oznaczenie na procku to MB91f465PA
    Koło procka nic przypominajacego pamięć nie widze....
    Ma ktoś pomysł jakiś, coś na zdjęciach zobaczy ?


    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P2280389.jpg
Wyświetleń:	350
Rozmiar:	126.5 KB
ID:	158544   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P2280393.jpg
Wyświetleń:	310
Rozmiar:	166.1 KB
ID:	158545   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P2280398.jpg
Wyświetleń:	317
Rozmiar:	85.9 KB
ID:	158546   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P2280401.jpg
Wyświetleń:	323
Rozmiar:	121.3 KB
ID:	158547   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P2280404.jpg
Wyświetleń:	325
Rozmiar:	79.9 KB
ID:	158548  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P2280405.jpg
Wyświetleń:	314
Rozmiar:	64.0 KB
ID:	158549  

Podobne wątki

  1. Zgranie i zmiana softu v6
    Utworzone przez ar4me w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-04-2015, 19:48
  2. Zgranie softu z body na śląsku?
    Utworzone przez t0m w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-05-2014, 08:44
  3. [159] Body computer - zgranie opro
    Utworzone przez barand w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-11-2013, 15:01
  4. Mechanicy - rejon Gliwic
    Utworzone przez Suchy_78 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-11-2011, 10:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory