Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/
własnie zbieram kase na 2.0 i chciałbym sie dowiedziec co mi jest potrzebne oprócz silnika z tych wazniejszych rzeczy czego mam szukac i co kupic . na chwile obecna nie ruszam zawieszenie i hamulców nistety fundusze nie pozwalaja![]()
Najlepiej to kup całego dawcę, np. z UK, będzie najprościej i najszybciej. i wtedy będziesz miał też większe heble od razu bez kombinacji oraz sztywniejsze springi na przód (do 2.0 idę inne niż do 1.6 bo jest jakieś 30 kg cięższy).
Bez hebli to niebezpieczne, będziesz miał za dużą masę na przodzie względem tego co hamulce 254 mm oferują.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
ok no zgoda upie anglika i jak z rejesttracja i ubezpieczeniem ? chce tak zrobic zeby dawca był w garazu i tyle i zero zadnych opłat
Własnie też myślałem nad anglikiem ale nie przekonywuje mnie kwestia papierkowa. Spisać jakoś inaczej umowę czy jak ?
można kupić na pana Władka spod monopolowego, mój kumpel kupił tak Nysę i Żuka, nie wiem niestety jak z ewentualnym sprowadzeniem :/
można też, i to mi babka w z wydziału transportowego powiedziała!!!, można podjechać do złomu, "umówić się" na złomowanie, a fura zostaje na podwórku, ale co do sprowadzenia też nie wiem :/
Moja Alfa - Mój Projekt : http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...6_1_7_16v.html
Tak z ciekawości, czy te większe masy własne dla większych silników w dokumentacji nie wynikają tylko z tego, że mocniejsze były lepiej wyposażone(kilma, hamulce itd.), albo z innej papierologii? Bo jakoś nie widzę tego, żeby prawie ten sam silnik w zależności od skoku tłoka ważył kilkadziesiąt kilo więcej.
Dla jasności z instrukcji:
1.4 1135kg
1.6 1165kg
1.8 1195kg
2.0 1240kg - ok w QV trochę gratów było innych, ale 105kg różnicy?
1.4 TS to jakieś 95 kg, 2.0 TS ma dodatkowe wałki balansujące i waży ok 130-135 kg (tak wynika z tego co wyszperałem na necie). Do tego wersje 1.4/1.6 miały mniejsze heble i zaciski z przodu, a to też parę kg żelastwa, no i skrzynie - 1.4 miało najmniejszą, najkrótszą, potem 1.6 i 1.8 dzieliły skrzynię ale jest różnica w silniku i na heblu, 2.0 też miał inną skrzynię - mogą mieć podobne obudowy, ale liczy się wnętrze ^^ Nawet koła zamachowe mogą się różnić, ja nie widzę tutaj nic nadzwyczajnego.
Ja m.in. dlatego wybrałem 8V, że jest lekki - 2.0 8V waży tyle samo co 1.4 16V
A jak kupisz Anglika tam wyrejestrowanego to się nie musisz niczym martwić. Są firmy które ściągają takich dawców. Ja osobiście dawcę też kupiłem na Pana Wladka ^^
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Moja 2.0 T.S. W dowodzie wazy 1800 kg i nie rozumiem, dlatego kiedys chce jechac ja zwazyc
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda