Po cenie można stwierdzić, że wymiana płynu zajęła im godzinęCiekawe czy wszystkie koła zdejmowali.
Po cenie można stwierdzić, że wymiana płynu zajęła im godzinęCiekawe czy wszystkie koła zdejmowali.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Hehh zepsuli lakier? :/
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Dzięki Panowie za info, myślę że jutro ogarnę się z tym tematem, ciekawe ile mnie skasuje mechanik![]()
Napisz ile Cie zakosztuje ten zabiegciekawe czy dużo przepłaciłem
![]()
Napisze![]()
Mnie wyszło pisiąt zł za płyn i wymianę. Mechanik twierdzi, że w układzie jest 0,5l płynu natomiast z płukanką starego płynu na nowy wychodzi właśnie litr czasem więcej...
2016 rok - co się zmieniło w temacie?
W przyszłym tygodniu zmieniam koła na zimowe. Pomyślałem, że jak już pojawię się w serwisie, to przy okazji profilaktyka - wymienię płyn hamulcowy.
Obecnie mam TUTELA TOP 4 DOT 4. Pytanie - zostać przy tym, czy np. wymienić na często polecany ATE DOT4 SL6?
Czy ma ktoś doświadczenie z ww, ewentualnie z MILLERS OILS UNIVERSAL BRAKE FLUID DOT 4, BREMBO DOT 4 LV, lub BOSCH - DOT4?
W teście płynów hamulcowych z 10/2013 numerem 1 była Organika DOT4 LV (Lov Viscosity), tyle, że test ten był w "gazecie reklamowej" AŚ.
Ostatnio edytowane przez Essential ; 26-11-2016 o 18:42