Szkoda, że nie cała szczęka.
Szkoda, że nie cała szczęka.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
lubimy takie wrzutki
ja byłem przedwczoraj z Haraldem na piwie
po czwartej butelce pokazał mi wizki
"wara" wam opadnie w czerwcu
Dodano po 3 minutes:
ja sobie przypominam
była podawana kilka razy, miało to byc w 2012, potem 2014, wraz z konkretnymi wielkościami sprzedaży, jakie zakładano.
No więc w zeszłym roku według planów, alfa miała sprzedać 400 tysięczy sztuk swoich aut
Jak wiemy, sprzedała bodaj osiem razy mniej
Rodzi się pytanie: w jaki sposób można wejść na tak szczelny i konkurencyjny rynek i sprzedawać osiem razy więcej aut?
Bo, nie ulega to wątpliwości: świat czeka na nowe alfy, setki tysięcy klientów już przebierają nogami
Nowe setki tysięcy będą przebierać za rok
Dodano po 4 minutes:
Najenergiczniejsze działania podjęła Alfa Romeo planując zainwestowanie do końca 2018 roku 5 miliardów euro (6,97 miliardów dolarów) na wprowadzenie ośmiu nowych pojazdów i ponad pięciokrotne zwiększenie sprzedaży.
- Problem polega na tym, że prezentacja w powerpoincie jest znacznie łatwiejsza niż wprowadzenie planów w życie - powiedział Harald Hendrikse, analityk Nomura Holdings w Londynie. - Te marki wymagają ogromnego nakładu pracy, żeby udało się zrealizować cel. Świat zmienia się bardzo powoli, a w wielu regionach marki znajdują się w dolnym segmencie rynku. Taka zmiana nie nastąpi z dnia na dzień.(moto.onet)
Kilka lat wcześniej...
Ambitne plany mają pomóc Alfie osiągnąć w 2014 r. sprzedaż na poziomie około 400 000 egzemplarzy rocznie. (autokult)
Ostatnio edytowane przez KRS ; 07-04-2015 o 14:27 Powód: Dodano
Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?
Nowe informacje dotyczące "Giuli"
Wydaje się niemal pewne, że nowy sedan będzie miał kod numeryczny zamiast nazwy Giulia.
Kolejnym elementem zainteresowania jest cena. Podstawowa wersja ma kosztować około 30.000 € w wersji podstawowej.
Nowe Alfa Romeo z 2015r.,bedzie produkowna prawdopodobnie w dwóch wersjach silnikowych.
istnieją dwie wersje, które są w obiegu w ciągu ostatnich kilku godzin. Według niektórych plotek w rzeczywistości samochód będzie napędzany silnikiem V6 3 litrów, takim jaki jest zamontowany w Maserati Ghibli. Inne plotki mówią, że samochód może mieć 4-cylindrowy silnik benzynowy oraz diesla. W tym ostatnim przypadku mówi się o 2,2 z 210 KM.
@KRS- jeżeli pisałem kiedyś, iż nie mogę napisać czym się zajmuję i gdzie pracuję to należy to uszanować a nie drwić. Chciałbym bardzo aby Koledzy na forum byli lepiej poinformowani niż zwykli zjadacze ale ...
Podsuwam pewne hasła - trzeba szukać. Wkleję teraz wypowiedz Szefa na Amerykę może zainteresuje Was fragment o silnikach.
" Automotive News Europe
April 2, 2015 19:31 CET
NEW YORK -- After the 4C Spider goes on sale in the U.S. this summer, Alfa Romeo will begin to flesh out its lineup with a new sedan and SUV by the first quarter of 2017.
Reid Bigland, head of the Alfa Romeo brand in North America, says that Alfa’s new D-segment sedan will be revealed in Milan, Italy, on June 24 and go on sale in the U.S. in the first quarter next year. The still-unnamed sedan has been referred to as the Giulia, but Bigland said the name was still being hashed out.
He also declined to discuss powertrain or equipment specifics about the car, but said its performance would exceed segment rivals such as the BMW 3 series, Mercedes-Benz C class and Audi A4.
“I’m confident that it’s going to blow your Italian socks off when you look at the specifications associated with this vehicle,” Bigland said in an interview Thursday.
After the first Alfa sedans arrive, the brand will ramp up with additional trims in following months, Bigland said, signaling a high-performance version may be in the offing.
“I think with the D-sedan, you can expect performance at or above the Porsche, BMW and Mercedes for like-to-like classes,” he said. “With our base, our mid and our high, look for them to be a little bit of a notch above based on what they have in the market right now.”
A D-segment SUV would arrive next year in either the fourth quarter or possibly in early 2017, Bigland said, when it would go up against the BMW X3, Audi Q5 and Porsche Macan.
The two models will both be based on rear-wheel-drive technology dubbed Giorgio, a report in January said. The SUV will likely be produced alongside the sedan at the Cassino plant near Rome.
The two new nameplates will be among the eight new models that Alfa Romeo plans to roll out globally by 2018 as parent company Fiat Chrysler Automobiles seeks to rebuild the iconic Italian marque to rival the big German luxury brands."
Nie stać mnie ale trzymam kciuki!!!
Nie czekam pol dekady, nie lykam klamstw - po prostu znam Wlochy, pracuje z wlochami i wiem jak nalezy
traktowac ich "terminy". Zreszta czy jakakolwiek inna, wczesniejsza data niz 24 czerwca byla oficjalnie podana?
Po co sie spinasz? Brakuje Ci troche tego wloskiego feelingu, oni maja swietny humor i raczej nie sledza polskiego
forum z narzekaniami. Wrzuc na luz.
Rozumiem ze Ty jestes specem od "wielkiego biznesu, przejec, fuzji i ponadnarodowych koncernow"?
Skoro tak, to co tutaj robisz?
"Obecnosc marki w duzej grupie moze jej wrozyc dobrze albo zle" - swieta prawda, trzeciej mozliwosci raczej nie ma.
![]()
![]()
zajebiste usprawiedliwienie. Wytłumacz to klientom np. VAGa którym AR miała podebrać klientów
No cóż... Audi, VW, BMW, Seat, Subaru, Mitsubishi, Mazda (i nie piszecie że rdzewieje bo alfy tez się sypią jak choinka na trzech króli) Peugeot, Renault, Citroen, Kia, Hyundai i wiele wiele ijnnych... te marki są, mają się dobrze i się sprzedają. Jedynie (oprócz nieszczęsnego saba) włoskia Lancia upadła, Fiaty to model 500, Maserati i Ferrari podobno plastik ... a my czekamy na jedną jedyną Giulie 5 lat od marki Alfa Romeo która przez 9 lat robi Mito (grande punto) z topowym silnikiem 155 km i Giluliette. Do tego każde "bluźnierstwo" odbieramy jakby ktoś krzywdził, naszą matkę. Nikogo nie obchodzi Giulia tylko "nas". Ciekawe jaki procent populacji wie że taka marka jak AR w ogóle istnieje i ma w planach się rozwijać. Powyższą opinie pisał KRS 4 lata temu kiedy każdy go wyśmiewał.... już nie mogę się doczekać czerwca.
Ostatnio edytowane przez Rocky147 ; 07-04-2015 o 19:46
zajmuje się zawodowo sprawami dotyczącymi wielkiego biznesu, znam więc te mechanizmy bardzo dobrze, poza tym nie rozumiem po co ta kpina i pytanie co to robię? jestem miłośnikiem alfy romeo i boli mnie że od kilku lat marka powoli zaczyna znikać ze światowych rynków.
Chyba forum służy do dyskusji czy się może mylę?
Analizuj zawsze twarde fakty, nie domysły i wizje.
Twarde fakty są takie:
- sprzedaż alfy romeo od kilku lat sukcesywnie spada
- oferta rynkowa marki jest ubożuchna jak krótkie galoty
- od lat słuchamy i czytamy rozmaite zapewnienia, a tymczasem nadal nic się nie dzieje
- spaść z rynków latwo, wrócić jest choooolernie trudno.
Takie to fakty podałem, podważ choć jeden, stawiam Ci piwo.
Faktycznie ciekawe jak się ten wątek rozwinie na koniec czerwcajakie wtedy będą padać komentarze, prognozy. Jakich argumentów użyją ateiści i wierzący
![]()