Kostka na wtrysku albo uszkodzona wiązka do sterownika - ja miałem taki przypadek. Tyle że mi przerwało wiązkę do dwóch wtryskiwaczy.
Kostka na wtrysku albo uszkodzona wiązka do sterownika - ja miałem taki przypadek. Tyle że mi przerwało wiązkę do dwóch wtryskiwaczy.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
W takim razie zmieniam komplet. A co z wartosciami podawanego paliwa ? bo jak tak czytam ten temat to mam wrazenie ze mi 3 wtrysk leje.
Była 145 JTD ES 00r.
Była 159 JTDm 16V 06r. boX
Jest Czarna zaraza 159 ViR-r
Najpierw usuń problem z zasilaniem wtryskiwacza, dopiero potem będzie można cokolwiek powiedzieć![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Mówisz magil że to też może być powód takich dziwnych wartości ?
Była 145 JTD ES 00r.
Była 159 JTDm 16V 06r. boX
Jest Czarna zaraza 159 ViR-r
Z doświadczenia wiem, że jedna usterka może powodować nieprawidłowe działanie innych podzespołów... Więc działaj po kolei, żebyś się nie wykosztował niepotrzebnie![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Jak reka odjalprofilaktucznie wymienilem wszystkie 4 wtyczki wtryskow
nawet korekta wtrysku sie wyrownala
wszystkie pracuja rowno i nie wiem czy tak faktycznie ma byc ?
sprawdzalem tylko na biegu jałowy. Nie robilem jeszcze logow
najwazniejsze ze problem mi zniknal.
Była 145 JTD ES 00r.
Była 159 JTDm 16V 06r. boX
Jest Czarna zaraza 159 ViR-r
Dziś sprawdziłem w korekty po przejechaniu prawie dwóch baków paliwa z t2 i na ciepłym silniku i okazało sie że 3 wtrysk najbardziej odbiega od reszty i wynosi 1.23 a poprzednio był najlepszy i wynosił 0.6 i był nim trzeci cylinder. Poprzednio najgorszym był 1 cyl. i wynosił 2.53 a teraz jest bliski 0. Tak wiec zamówiłem nowy rozpylacz i wymienie na 3 cyl i zobaczymy
moze i nie w temacie 156 ale chciałem poradzic sie odnosnie korekt
co o tym sądzicie![]()