Temat: Korekty wtrysków

  1. #1371
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Firlej
    Auto
    1
    Postów
    37

    Domyślnie

    pliczek w załączniku
    Attached Files Attached Files

  2. #1372
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    Hej

    Czy marketowy środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy Diesela coś daje, czy to bardzo słaby produkt?

    do tej pory lałem raz na jakiś czas bardziej markowe produkty, teraz chciałbym spróbować tego środka, a cena jest bdb

    zależy mi przede wszystkim na poprawie korekt.

  3. #1373
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar łuk4sz
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    159 2.0 JTDm (2021 -) 159 1.9 JTDm 8V 2010 berlina (2014-2018)
    Postów
    919

    Domyślnie

    Jakie masz wartości korekt?

  4. #1374
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Firlej
    Auto
    1
    Postów
    37

    Domyślnie

    Cytat Napisał PawelLU Zobacz post
    pliczek w załączniku
    ktos cos podpowie?

  5. #1375
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Pierwszy wtrysk delikatnie leje, ale jeśli silnik pracuje równo to bym się tym nie przejmował i kontrolował co jakiś czas. Zrób jeszcze logi wtrysków z krótkiej przejażdżki, żeby sprawdzić jak ten lejący zachowuje się w akcji. Możesz jadąc na 3. biegu przy ok 2500-3000 rpm zaciągnąć ręczny i wtedy też zalogować korekty.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  6. #1376
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Czy możecie mi pokrótce wyjaśnić o co chodzi z tym zaciąganiem ręcznego przy okazji logowania korekt? Co się wtedy dzieje, a właściwie co powinno się dziać?
    I jeszcze jedno pytanie - czy odchyłkę +2,4 mm3/w na I cyl. na kompletnie zimnym silniku brać pod uwagę, czy się nie przejmować? Po rozgrzaniu korekty nie przekraczają odchyłek 1,0mm3/w. Silnik pracuje równo. Zauważyłem tylko jedną rzecz, nie wiem czy to będzie miało związek - gdy temperatury na zew. przekraczają 14 stopni, podczas przyspieszania z lekką nogą dają się odczuć poszarpywania w zakresie 1400-1800 obr. Czuć to zwłaszcza na 2 i 3 biegu. Czytałem że może to być właśnie wina wtrysków, ewentualnie zapieczonych kierownic turbiny.
    Ostatnio edytowane przez Casio ; 24-05-2015 o 08:47

  7. #1377
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Leżajsk
    Auto
    159 8V 120km rok 2006
    Postów
    19

    Domyślnie

    Według mnie olej t2 wyrównuje korekty przed wlaniem miałem korekt 2.5, a po dwóch tankowniam mam 1.28 tylko na różnych cylindrach tzn przeniosły sie. Różne czyściwa do paliwa mogą wypłukać cały syf z przewodów i pompy a pózniej to osadzi sie na końcówkach chodzi tu bardziej o opiłki metaly
    Jak stosować te środki to najlepiej po wymianie filtra.
    Ostatnio edytowane przez damianmp33 ; 24-05-2015 o 09:16

  8. #1378
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post
    Czy możecie mi pokrótce wyjaśnić o co chodzi z tym zaciąganiem ręcznego przy okazji logowania korekt? Co się wtedy dzieje, a właściwie co powinno się dziać?
    Sprawdzisz jak zachowują się wtryskiwacze pod dużym obciążeniem.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #1379
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Dokładnie chodzi o większe obciążenie. Korekty powinny się wtedy nie rozchodzić.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #1380
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post
    Zauważyłem tylko jedną rzecz, nie wiem czy to będzie miało związek - gdy temperatury na zew. przekraczają 14 stopni, podczas przyspieszania z lekką nogą dają się odczuć poszarpywania w zakresie 1400-1800 obr. Czuć to zwłaszcza na 2 i 3 biegu. Czytałem że może to być właśnie wina wtrysków, ewentualnie zapieczonych kierownic turbiny.
    Winnym w tym przypadku będzie raczej EGR.

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory