Ale inna nawierzchnia będzie dotyczyła każdej opony. Opona cicha w testach będzie cichsza od tej głośniejszej niezależnie od warunków.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Najprościej odnieść głośność do opon jakie się posiada. Jeśli nowa opona ma podobny wynik do obecnie używanej to luz. Jeśli ma wynik lepszy to luz jeszcze większy. Ale jeśli ma wynik wyższy niż obecna o 2 i więcej dB to warto sprawę przemyśleć.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Wbrem pozorom to jest duża różnica
http://mojafirma.infor.pl/moto/ekspl...-dlaczego.html
Hankooki K117 i K120 jakie posiadam na Alfie mają teoretycznie po 71 DB, czyli są głośne, ale jakby urzekły mnie właściwości jezdne to można przełknąć, mam 3 tygodnie, wiec rozszerzyłem pole zainteresowania
1.http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunl...fs-ao#88702199
2.http://www.oponeo.pl/dane-opony/hank...xl-zr#91749448
3.http://www.oponeo.pl/dane-opony/unir...-y-fr#85247940
Są ułożone według kolejności do kupna, na Dunlopach nie jeździłem, raz w życiu machnąłem z tysiąca pożyczonym autem, więc jechałem jak ciapa, ale użytkownik nie mógł się ich nachwalić, drugi mój kumpel też same plusy wymienia jeżeli chodzi o Dunlopy.
Ja także w ciągu kilku najbliższych dni zamierzam zmienić opony i po przeczytaniu różnych opinii też pewnie zdecyduje się na Hankook... Przy takich pozytywnych rzeczach które mówicie o tych oponach, to ich cena wydaje się być promocyjna. Choć zastanawiam się jeszcze nad Zero Nero Pirelli.
Do wyboru macie jeszcze kilka fajnych opon od Vredestein - tańsze Ultrac Cento, nieco droższe, ale jakże piękne, ciche i świetne na mokrym Ultrac Sessanta, no i najdroższe Ultrac Vorti. Dobry projektant je projektował![]()
Zdecydowanie sessanta