Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 97

Temat: Stuki w zawieszeniu

  1. #81
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    236

    Domyślnie

    Walnij wd40 po koleji i sprawdzaj za kazdym spryskanym elementem czy dalej skrzypi. Tak weliminujesz co może skrzypieć a co nie


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #82
    Użytkownik Ogier Avatar dStan
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5V6 LPG
    Postów
    169

    Domyślnie

    Byłem dzisiaj na przeglądzie, wyszło ze to sworznie wahaczy dolnych. Także szykują się zakupy
    Obecnie: Alfa Romeo 156 2.5V6 Rosso Proteo
    Wcześniej: Alfa Romeo 156 2.0TS Blu Cosmo

  3. #83
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Dolne wahacze to nie Male koszty jesli chcesz miec to porządnie zrobione. Ja nie mialem kasy i bylem zmuszony wsadzić Delphi. Na razie jest dobrze choć zrobiłem raptem 2tys

  4. #84
    Użytkownik Ogier Avatar dStan
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5V6 LPG
    Postów
    169

    Domyślnie

    No TRW myślałem że trochę tańsze będą, więc pewnie zainwestuje w Fast'y
    Obecnie: Alfa Romeo 156 2.5V6 Rosso Proteo
    Wcześniej: Alfa Romeo 156 2.0TS Blu Cosmo

  5. #85
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał dStan Zobacz post
    No TRW myślałem że trochę tańsze będą, więc pewnie zainwestuje w Fast'y

    To juz lepiej kup te Delphi zamiast tych chwastów

  6. #86
    Użytkownik Ogier Avatar dStan
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5V6 LPG
    Postów
    169

    Domyślnie

    Delphi kosztują prawie tyle co TRW a czytając ostatnie 20 stron tematu o wahacza praktycznie nie ma o nich opinii, więc jakbym miał taką kasę to i tak bym zainwestował w TRW. Jednak ze takiej kasy w tym momencie nie mam, to co byś polecał? Skąd słabe zdanie o dolnych Fastach? W podczepionym temacie o wahaczach są o nim raczej dobre opinie, patrz posty np. 379, 396, 401, 494
    Obecnie: Alfa Romeo 156 2.5V6 Rosso Proteo
    Wcześniej: Alfa Romeo 156 2.0TS Blu Cosmo

  7. #87
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Delphi prawie tyle co Trw?!ja za Delphi dawalem chyba cos kolo 260zl. Trw stalo wtedy ponad 500zl. Chyba ze ceny poszly mocno w dol w co wątpię...zarowno fasty jak i trw sa raczej slabej jakości ale jak pytałem ludzi to bardziej polecali Delphi.
    Ja dużo km nie robię wiec troche mi posluza. Do tego unikam wszystkich dziur i studzienek. Jak robisz dużo km a do tego po naszych kretowiskach to lepiej zainwestuj w trw.
    Byc może u mnie fasty tez by daly rade biorąc pod uwagę ilość km robionych przeze mnie

  8. #88
    Użytkownik Ogier Avatar dStan
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5V6 LPG
    Postów
    169

    Domyślnie

    Na allegro aktualne ceny za TRW 350-400zl, Delphi 300-340zl, Fast 140-170zl. Pytanie ile dłużej może wytrzymać TRW od fastów?
    Obecnie: Alfa Romeo 156 2.5V6 Rosso Proteo
    Wcześniej: Alfa Romeo 156 2.0TS Blu Cosmo

  9. #89
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał dStan Zobacz post
    Na allegro aktualne ceny za TRW 350-400zl, Delphi 300-340zl, Fast 140-170zl. Pytanie ile dłużej może wytrzymać TRW od fastów?

    To ja bym brak poprawkę czy aby tam na pewno pakowane jest TRW. Najlepiej jak wypowie sie ktos co jezdzil na faktach i Delphi przez dłuższy czas.

  10. #90
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    A ja po przygodach z Delphi nigdy nie kupie nic z zawieszenia od nich

Podobne wątki

  1. Stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez borys_cup w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-09-2013, 12:35
  2. [147] Stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez zelek31 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-09-2012, 13:02
  3. 156 stuki w zawieszeniu
    Utworzone przez papcio18 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 20:09
  4. Stuki w zawieszeniu.
    Utworzone przez porterneon w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-10-2010, 10:29
  5. [156]Stuki w zawieszeniu.
    Utworzone przez Konik w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 11:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory