Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 52

Temat: TS vs. JTS czyli wybór mniejszego zła

  1. #11
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Rover 45 iDT, Alfa Romeo 159 2.0 JTDm Imola 2 '11
    Postów
    75

    Domyślnie

    Dzięki za info
    A odnośnie auta z ogłoszenia, na razie dowiedziałem się tyle, że auto nie jest jeszcze opłacone, wiec cena 13 600 + opłaty za 2.0 TS z 2001 roku wydaje się chyba trochę wysoka, czy nie?
    Ostatnio edytowane przez marcinZG ; 26-07-2015 o 16:08

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce TI
    Postów
    321

    Domyślnie

    Ja tam bym bral JTSa wczoraj zrobilem trase na autostradzie Toruń - Sopot. 180 km w 80 minut no dobra 85. Szkoda ze ma te jedyne 166 koni bo jednak przydaloby sie tak z 250 :-) Brak mocy sie objawial przy tych 210km. Cos tam szlo ale ledwo ledwo :-) spalanie na kompie 10.5 a naprawde nie schodzilem ponizej 150km/h.

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,321

    Domyślnie

    13tyś za GTV z 2001 nie dalbym, jeszcze mozesz tutaj pokazac nam ogloszenie to mozemy go wizualnie ocenic

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Rover 45 iDT, Alfa Romeo 159 2.0 JTDm Imola 2 '11
    Postów
    75

    Domyślnie

    Link do ogłoszenia jest na końcu pierwszego postu. Z opłatami wyjdzie prawie 15...

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar esco1982
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    AR 166 3.0 V6 99r.,Fiat Tipo 1.4 T JET 2017
    Postów
    759

    Domyślnie

    Jeżeli TUV jest orginalny na 100% to śmiało możesz brać (14 letnie auto dostaje "przegląd" na 2 lata w Niemczech to musi być w bardzo dobrej kondycji). Oczywiście odpowiednie oględziny na miejscu też muszą być.
    AR 146 1.4 BOXER, AR 147TI 1.6 TS, AR 166 3.0 V6

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Dudi42
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD
    Postów
    32

    Domyślnie

    Ja osobiście uważam że takiej Alfy nie warto kupować z innym silnikiem niż V6 powód? V6 ma potencjał na klasyka a jak dużo pali to można mniej nią jeździć i tyle wszystkie ślady na niebie i ziemi mówią, wołają krzyczą że Ts-y i Jts-y się psują i są nietrwale, więc w tym MOŻE BYĆ ziarno prawdy na litość boską po co ładować się w problemy jak widzę kogoś kto pisze że jts jest dobry to mnie skręca, nie wiem czy ci posiadacze jts-ów to wiedzą, ale a aucie z normalnym silnikiem nie trzeba się martwić o topiące panewki, nagar itp.

    - - - Updated - - -

    JEDYNIE Alfie GT jestem w stanie przebaczyć tego JTS-a bo jest najpiękniejszym autem jakie istnieje

    - - - Updated - - -

    Chociaż też nie jestem do końca przekonany z tą GT w Jtsie, bo to tak jakby mieć pijącą, palącą, biorącą narkotyki i znęcającą się nademną kochankę przy której się trwa bo ma twarz anioła i jest piękna, a gdy się będzie koło niej skakać i ją pieścić to może nawet da :p

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar .Michał.
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '02r. 2.0 TS
    Postów
    102

    Domyślnie

    Przyznać należy, że TS (nie wiem jak JTS ale podejrzewam, że podobnie) jest silnikiem bardziej obsługowym niż inne dostępne na rynku. Ale z drugiej strony czy zrobienie raz na rozrząd dodatkowej wymiany wariatora jest takim obciążeniem? Ja dla swojego własnego spokoju przy okazji wymiany innej części wymieniłem też panewki korbowodowe i jeżdżę już z pełnym spokojem (odpukać ). A jako ciekawostkę dodam, że po przejechanych 145 tys. wspomniane panewki wcale źle nie wyglądały, wg mechaników tylko jedna para wyglądała słabiej, a i tak przejechałaby jeszcze z 50 tys.

    A jednak brzmienie i moc 2.0 TS jest naprawdę zachęcająca. Reasumując - doświadczenie mam z tym silnikiem dość krótkie, ale po kilku inwestycjach na razie silnik służy mi dobrze i daje dużo frajdy.

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar esco1982
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    AR 166 3.0 V6 99r.,Fiat Tipo 1.4 T JET 2017
    Postów
    759

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dudi42 Zobacz post
    Ja osobiście uważam że takiej Alfy nie warto kupować z innym silnikiem niż V6 powód? V6 ma potencjał na klasyka a jak dużo pali to można mniej nią jeździć i tyle wszystkie ślady na niebie i ziemi mówią, wołają krzyczą że Ts-y i Jts-y się psują i są nietrwale, więc w tym MOŻE BYĆ ziarno prawdy na litość boską po co ładować się w problemy jak widzę kogoś kto pisze że jts jest dobry to mnie skręca, nie wiem czy ci posiadacze jts-ów to wiedzą, ale a aucie z normalnym silnikiem nie trzeba się martwić o topiące panewki, nagar itp.

    - - - Updated - - -

    JEDYNIE Alfie GT jestem w stanie przebaczyć tego JTS-a bo jest najpiękniejszym autem jakie istnieje

    - - - Updated - - -

    Chociaż też nie jestem do końca przekonany z tą GT w Jtsie, bo to tak jakby mieć pijącą, palącą, biorącą narkotyki i znęcającą się nademną kochankę przy której się trwa bo ma twarz anioła i jest piękna, a gdy się będzie koło niej skakać i ją pieścić to może nawet da :p
    Jeżeli chodzi o V6 to masz rację ale reszta to totalna bzdura i widzę po opisie że nie masz jeszcze samochodu więc jakim cudem możesz wypowiadać sie na temat jakiegokolwiek silnika czy samochodu?
    AR 146 1.4 BOXER, AR 147TI 1.6 TS, AR 166 3.0 V6

  9. #19
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Co prawda nie w Gtv ale, przypuszczam że podobnie będzie, bo z masą się nie wygra - z całym szacunkiem i uwielbieniem V6 niestety jest to ciężki agregat i w znacznej części położony przed przednią osią, co się potrafi dawać we znaki w ciasnych zakrętach wyjeżdżaniem przodu i nurkowaniem przy hamowaniu czy bujnięciem za progiem zwalniającym (przy standardowym zawieszeniu), gdzie takie samo auto z TSem znacznie fajniej się prowadzi. Mówię o 156tkach, ale można to chyba i na Gtv przenieść. Więc V6 raczej do granturismo a TS do bardziej "gokartowych" doznań.

  10. #20
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Dobrze utrzymany TS czy JTS długo posłuży, niestety nigdy nie wiadomo jak użytkował wóz poprzedni właściciel. Dobry olej , wymieniać wszystko tak jak koledzy radzą na forum (świece chociażby są tu idelanym przykladem - NGK za 500zł platynówki z którymi się nic ale to kompletnie nic nie dzieje albo szajsowaty zamiennik i murowana nie równa praca silnika i falowanie) i idealny weekend cruiser. TS/JTS ma wystarczającą moc żeby cieszyć się jazdą a jednak serwis sporo tańszy nie wspominając o spalaniu. Z 2 strony Busso z dobrym wydechem ale to już inny poziom finansowy - wybór należy do Ciebie.

Podobne wątki

  1. [159] Wybór silnika.
    Utworzone przez Baax w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 20:49
  2. Trudny wybór czyli 156 ...
    Utworzone przez Italian w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-03-2013, 17:58
  3. Czy silnik w tej alfie jest po swapie z mniejszego ?
    Utworzone przez Roswell w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-04-2009, 19:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory