Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: [156 1.9JTD 16V] Brak mocy poniżej 2 tys

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar Velek3
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była AR 156 03' 1.9+,156 1.9 8v 02',159 2.4 Thesis Sportiva 2.4 159 2.4TI, 166 2.5, jest E55 AMG
    Postów
    195

    Domyślnie

    Takie rzeczy jak czujnik ciśnienia doładowania i zawór overboost sprawdzałeś (węże od tego zaworu również)? Może mocno zasyfione? Warto odkręcić i wyczyścić.
    Egr czysty, nie zacina się?
    Tak na szybko mi przyszło do głowy.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    Kurde czytam o tej przepływce może to u mnie ma wine ? Niestety po podpięciu interfejsu nie podaję napięcia na gnieździe :X poprzedni właściciel musiał coś namieszać . Jak ją sprawdzić bez komputera ?

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Alfa 1.9 JTD 16V 2003
    Postów
    15

    Domyślnie

    ciąg dalszy historii:

    -egr wyczyszczony (choć po rozkręceniu okazało się ze nie jest bardzo brudny i działa)
    - czujnik ciśnienia doładowania wykręciłem przedmuchałem przeczyściłem, po tej operacji wyświetliły się błędy:


    skasowałem je i już więcej się nie pokazały.

    Auto bez zmian nadal dymi i nie chce jechać poniżej 2tys. obrotów

    aktualne zużycie paliwa dziś mierzone: równe 10l /100km

    Ogólnie już mnie trafia... szukam turbiny na podmiankę ... to ostatnie co mi przychodzi do głowy...
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	untitled.jpg
Wyświetleń:	307
Rozmiar:	87.3 KB
ID:	174533  

  4. #14
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Alfa 1.9 JTD 16V 2003
    Postów
    15

    Domyślnie

    Czy ktos jeszcze ma jakis pomysl poza Turbo? Czy wtrysk moze byc uszkodzony pomimo ze na kompie pokazuje prawidlowe wartosci ?

    Wysłane z mojego Blade III przy użyciu Tapatalka

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Samo turbo nie koniecznie jest tu winne.
    Ew. raczej jego wysterowanie
    Lub kilka innych rzeczy tu nie wymienionych

    Czemu nie szukasz jakiegoś polecanego warsztatu?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar lufa
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Czerwienne
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2005, Crosswagon 1.9 JTD 16V 2005, GTV Spider 2.0 TS 1999, AR 166 3.0 V6 2002
    Postów
    274

    Domyślnie

    Cytat Napisał marekalfa Zobacz post
    Ogólnie już mnie trafia... szukam turbiny na podmiankę ... to ostatnie co mi przychodzi do głowy...
    turbo nie ma tu za bardzo do rzeczy bo jak już by bało padnięte do takie stopnia że nie ładuję to od początku zakresu obrotów był by muł jak zwykły diesel.
    Ale jak dymi i nie ma mocy to wniosek może być taki, silnik dostaje za dużo paliwa w początkowym cyklu, a co może iść za tym, że może być uszkodzony czujnik temp., przepływomierz nie koniecznie bo mulił by cały czas lub jest zbyt niskie ciśnienie na listwie w początkowej fazie obrotów.

  7. #17
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Alfa 1.9 JTD 16V 2003
    Postów
    15

    Domyślnie

    Zadko jezdze tym autem ale jak juz wsiade to mnie trafia... chyba tak to sie zakonczy ze oddam to komus do zrobienia. Ma ktos jakis warsztacik do polecenia ktory podola? W Krakowie?

    Wysłane z mojego Blade III przy użyciu Tapatalka

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wStepny156
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW FL 1.9 JTDm16v
    Postów
    87

    Domyślnie

    Kolego mam bardzo podobny problem Wymieniłem przepływkę na ori boscha myślałem, że to rozwiąże problem ale nie, gruszkę od turbo i wężyki też wymieniłem lekka poprawa ale wciąż to nie to i turbo nie dmucha jak powinno. Na wyższych obrotach dmucha aż miło ale i tak ma niedoładowanie jak by. EGR zaślepiony z dziórkami, na dole jest kwas szczelny. overboost rozbierany i czyszczony i skręcony na opaskę zaciskową. Teraz decyduje sięna wymianę rozrządu i pompy bo jeden mechanik z Częstochowy podpowiedział mi, że może być to wina vaccu. nie wiem akurat czas na wymianę już zakupiłem, teraz czekam aż mechanik przyjedzie z niemiec. Auto też wpierd.... mi litry paliwa więcej. Jak w mieście przy ostrej jeździe nie wchodził mi na wiecej niż 7-8 litrów to teraz tyle pali przy spokojnej jeździe. A tak na marginesie jest ktoś wstanie mi powiedzieć w którym miejscu są wężyki podciśnienia ale od strony grodzi ? Na przodzie wymieniłem ale słyszałem, że mogą być też winne te z tyłu ale nie wiem jak je zlokalizować.
    Ostatnio edytowane przez wStepny156 ; 15-10-2015 o 13:01

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    156 1.9 jtd 16v 150 km sportwagon
    Postów
    275

    Domyślnie

    Patrzyles jak pracuje cięgno od gruchy? Ktoś.dodaje i odejmuję gazu, a Ty obserwuj jak.się sztanga porusza. Czujnik ciśnienia paliwa wyczyść na pompie. Takie możliwości mi do głowy przychodzą. Szczelność raczej masz dobrą, bo dymil by cały czas a na bank bardziej jak dajesz gazu przy większym ciśnieniu.

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wStepny156
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW FL 1.9 JTDm16v
    Postów
    87

    Domyślnie

    Sztanga pracuje, Na niskich obrotach nie dymi ale na wysokich obrotach dymi jak stary gulf. jak będzie wymieniany rozrząd i pompa to wyczyszczę ten czujnik paliwa ( czy tam regulator nie wiem już sam ) i kolektor odepnie mi mechanik bo pewnie zasyfiony cały będzie ogólnie dolot się wyczyści. A wie ktoś w którym miejscu znajdują się wężyki podciśnienia z tyłu silnika czy tam jakaś poduszka ?

Podobne wątki

  1. [145] [1.9JTD] Brak mocy.
    Utworzone przez Klakierr w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 23:36
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-06-2013, 20:14
  3. [156 1.9JTD] Brak mocy
    Utworzone przez Alfonzo w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-11-2010, 17:53
  4. [155] brak mocy poniżej 3 tys. obr/min
    Utworzone przez mad75 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-07-2009, 20:40
  5. Brak mocy 145 1.9jTD
    Utworzone przez daniel.zawada w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 11-07-2007, 07:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory