Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 41

Temat: Bezsilność w przednich hamulcach

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Na klockach sa tez takie strzałki i podobno trzeba wkladac je właśnie strzałka do góry. Wiec mogli to pojebac ale czy to miałoby aż taki wpływ. Najlepsze ze przed wymiana bylo normalnie tylko piszczały kur*y wiec wymieniłem. Teraz jest cisza ale nie hamuje tak jak powinno.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Kojarzy ktos ile powinna miec tarcza minimalnie. To tez sobie sprawdzę bo może tylko wygląda na ładna. Rantu nie widac jeszcze...

  3. #13
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To jak rantu nie ma to nie masz zużytej. Przecież klocek zawsze wyciera Ci pozostawiając rant. A grubość nowej masz w prawie każdej aukcji/sklepie z danymi tarczy

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Nowe tarcze mają 28mm a minimalna grubość to 26mm
    Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
    Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Może wyciągnij klocki i odtłuść wszystko.
    Pozatym grubość tarczy nie wpływa na silę hamowania. To raczej wymogi bezpieczeństwa określają minimalna grubość.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dokładnie. Bez względu na grubość w pierwszej chwili hamowania efekt będzie taki sam. Jedynie przy cienkich szybciej powstaje "efekt płynięcia". Przy dłuższym hamowaniu będziesz tracił siłę hamowania.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Najpierw zobaczę jak te nowe klocki sie ścierają. Może nie założyli mi blaszek dociskowych. To dziwne zeby trzeba bylo depnac w podłogę aby jako tako zaczęło hamować. Jak mówiłem przed wymiana bylo ok po za piszczeniem a po odrazu takie cos. Na poczatku myślałem że źle odpowietrzyli układ ale po sprawdzeniu wszystko ok. Zobacze tez jak pracuja tloczki...swoja droga na ile moga sie max wysunąć aby nie wyskoczyly?jak to najlepiej zrobić?

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jak masz nowe klocki to na kiego grzyba chcesz sprawdzić ile się wysuwają? Nie martw się, skoku im starczy

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Z tym odppwietrzaniem to brembo maja zdaje sie po 2 odpowietrzniki na zacisk a znając zdolnosci polskich chłopo-rolniko-mechaników to zapewne cos oni Ci zle poskładali. No ku..a jeszcze nei było sytuacji żeby mechanik zrobił coś tak żeby poprawiac po nim nie trzeba było. Dlatego strzeżcie sie mechaników.
    PS.(sneijder to nei od Tobie ale ogólna złota myśl)
    Prawdziwy facet powinien umiec sam wykonywac jakies drobne naprawy przy aucie- jeżeli ze wszystkim jezdzi po mechanikach to znaczy ze jest cipą. A kase zamiast na mechanika powiniejn wywalac na swoją kobeite:>
    [C

  10. #20
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Masa625 Zobacz post
    No ku..a jeszcze nei było sytuacji żeby mechanik zrobił coś tak żeby poprawiac po nim nie trzeba było. Dlatego strzeżcie sie mechaników.
    Fakt.

Podobne wątki

  1. [159] Geometria kół przednich
    Utworzone przez 1990mb w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-03-2015, 19:35
  2. Pochylenie kół przednich
    Utworzone przez ciecieszek w dziale 166
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 14-05-2014, 19:36
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-04-2014, 12:00
  4. Cisnienie w hamulcach???
    Utworzone przez rafal & AR156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-03-2010, 08:01
  5. [166] zbieżnosc kol przednich
    Utworzone przez salatin w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-01-2008, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory