Panowie,
Co tym myslicie:
1. na zimno tuż po odpaleniu
2.na zimno 2000tys obrotow
3. po paru minutach na jalowym
![]()
Panowie,
Co tym myslicie:
1. na zimno tuż po odpaleniu
2.na zimno 2000tys obrotow
3. po paru minutach na jalowym
![]()
Ostatnio edytowane przez Hesus88 ; 31-07-2015 o 19:20
Masz podobnie jak i ja tylko mój przekracza 2.50 wtrysk nadaję się do regeneracji lub jak koledzy mówią najpierw trzeba zacząć od filtra paliwa
Witam. Dorwałem się do fesa i zrobiłem logi. Może ktoś powiedzieć czy wszystko ok ? Test dłuższy robiony w czasie jazdy, startujac z zimnego silnika. Test drugi już na rozgrzanym ok 88 stopni- postój.
logi.rar
Ostatnio edytowane przez czaja ; 04-08-2015 o 17:17 Powód: edy tekstu
Witam. u mnie :
1. -0,48
2. -0,11
3. -0,13
4. 0,70
Ktoś skomentuje bo ja nie znam się ...
Jeśli pomiar wykonałeś na rozgrzanym silniku, biegu jałowym, z wyłączonymi odbiornikami energii, to jest bardzo dobrze.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Silnik 90 stopni, bieg jalowy. To czemu jak wdepne w pedal to zakopci na czarno?
Dpf masz?
fizycznie nie mam
No to masz już odpowiedź;-)
Rura przez środek? Razem z katalizatorem?
chyba tak. dpf-u nie mam fizycznie ale w ecu nie usuniete i jak pokazuje zapchanie 60 procent to wchodze w fes'a - silnik i wymiana filtra czastek stalych i pojawia sie 0 procent zapchania.