sprawdzić czujnik fazy rozrządu i oporność czujnika wału korbowego (800-1000Ohm)
sprawdzić czujnik fazy rozrządu i oporność czujnika wału korbowego (800-1000Ohm)
Ostatnio edytowane przez sedici ; 28-03-2009 o 20:04
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
moze głupie pytanie, a mocno dymi ?
nie dymi na czarno ładny dymek leci mozna cisnac i 5 tys obrotów czarnego nie da dymu ...
postawiłem do innego mechanika moja alfe i tez nie ma zadnego pomysły co sie dzieje ...![]()
ale podłaczał go pod komputer i raz podczas krecenia wyskoczył mu bład czujnika połezenia wału ale po wykasowaniu jego juz w nastepnym kreceniach juz go nie było ... dalej nie wiadomo co jest ...
ale tzreba bedzie własnie do tego czujnika zajrzec !!
zmierz jego oporność (800-1100Ohm)
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
czujnik został sprawdzony daje cos koło 900 opornosci przy tym sprawdził ten i rozrzadu i tez nic posprawdzał wszystko co mozliwe : pompe, wyzej wymeienione czujniki, rozrzad, swiece, i nicmowi ze nie wie co mu jest nic nie wykazuje ...
zabrałem auto (odpaliłem na plaka) i poleciałem dalej do konkretnej firmy az sie boje co za cene mi spiewna ...![]()
doszedł tylko do tego co i ja wiedziałem ze wtryski maja rozna moc bo na zapalonym silniku jak sie je sprawdza po kolei odłaczał i tak odłaczył 4 to silnik zgasł na innych jako tako kulał ale nie gasł 4 daje najwiecej mocy a wiec to moze wina wtrysków nie daja dobrego cisnienia ? co o tym sadzicie ?
test na przelewy robiłeś?
skoro nie wywala błędu to najprawdopodobniej usterka mechaniczna - mogą być właśnie wtryskiwacze
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard