Dla silnika zdrowiej jeśli układ wydechowy pozbawiony jest DPF-a.
Nie uważasz, że lepiej jest poświęcić te 3 stówki i pozbyć się kłopotu? Bo jeśli zapomnisz wyzerować stan zatkania to będzie taki mały zonk![]()
Dla silnika zdrowiej jeśli układ wydechowy pozbawiony jest DPF-a.
Nie uważasz, że lepiej jest poświęcić te 3 stówki i pozbyć się kłopotu? Bo jeśli zapomnisz wyzerować stan zatkania to będzie taki mały zonk![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Mi elektronik powiedział, że za samo ECU od DPF chce 600 bez fizycznego usuwania.
Mnie w dalszym ciągu bardzo ciekawi skąd ECU wie, że ma zapchane na poziomie 60% skoro czujnik róznicy ciśnien tego nie potwierdza. Jeśli zapomni wyzerować DPF to wypali mu pustą puszkę i tyle. Może też tak być , że ma usunięty DPF, ale nieprawidłowo.
Może ma jakiś emulator podpięty, tylko coś nie zadziałało?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przydałby się screenshot z MES z części poświęconej DPF.
Pozwoliłem sobie wkleić cennik usług forumowego specjalisty http://www.conmir.pl/cennik/
Elektroniczne usunięcie filtra DPF ceni sobie na 300 zł (czasem występuje problem z połączeniem się z ECU przez OBD2 i wtedy trzeba rozbierać sterownik silnika). Możliwe nawet przez email. Sam wielokrotnie z usług Mirosława korzystałem i polecam.
Ostatnio edytowane przez magil ; 18-08-2015 o 18:21
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Dzięki za link
Polecam kolege z linka usuwał mi egr. Konkret.
Jest - AR TONALE SPRINT 1.5 T4 130KM HYBRID anno domini 2022
Jest - AR GIULIETTA SUPER 1.4 TB 170 KM TCT anno domini 2018
Była - AR MITO URBAN 1.4 78KM anno domini 2018
Była - AR159 SW 1.9JTDm 16V (136KM) Progression anno domini 2006
Była - AR147 1.6 16V (120KM) Distinctive anno domini 2001
Była - AR156 Berlina 1.9JTD 8V (105KM) anno domini 1999
od czujnika różnicy ciśnień idą dwa węzyki jeden masz przed dpf (piszę tu o wkładzie ) a drugi za dpf i na tej podstawie masz obliczane nasycenie filtra. W parametrach mozesz zaznaczyć jakie ciśnienie w układzie widzi czujnik i jest ono wyrażane w mbar
W 1,9 widziałem, że druga rurka jest za filtrem ale w puszcze DPF. W 2,4 nie mogę zlokalizować tej drugie no ale gdzieś być musi. Domyślam się, że w rurze wydechowej za DPF
Dzisiaj podłączyłem pod kompa. Screnn w załącznikach.![]()
Masz zrzut ekranu z dolnej części listy parametrów? Tj. dotyczące DPF.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10