Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: [2.0 jts] Głośna praca silnika na chłodnym silniku

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar krzaq4
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    AR 156 '04 2.0 JTS
    Postów
    8

    Domyślnie

    to na 100% nie jest ani wariator ani popychacze, odpada, nie wiem natomiast o co może chodzić z tymi podciśnieniami i chętnie posłucham

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Pawlon13
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamienna
    Auto
    156, 1,8 TS
    Postów
    209

    Domyślnie

    Skoro ani to ani to wiec i ja chetnie poslucham

    Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

  3. #13
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar krzaq4
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    AR 156 '04 2.0 JTS
    Postów
    8

    Domyślnie

    póki co nie mam pojęcia o jakie podciśnienia chodzi, szukałem tam gdzie Grzybek wskazywał, ściskałem wszystkie rurki, ale większość jest super sztywna/ plastikowa i nie dają się łatwo ścisnąć więc przyjąłem że to nie te, ale pomijając to i tak nie zmieniło się nic w pracy silnika na zimnym Może Grzybek dołączyłbyś zdjęciówkę tego przewodu? Przyda się pewnie nie tylko mnie i Evoxxv a ja niestety ale przymierzam się do ponownego rozbierania silnika, jestem właśnie w trakcie zakupu bloku silnika, który planuję oddać do tulejowania, a potem składanie wszystkiego na nowo wymiana pierścieni nie załatwiła sprawy i dalej kopci, widocznie cylindry są beczkowate....

    Ostatnio edytowane przez krzaq4 ; 18-08-2015 o 14:30

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzaq4 Zobacz post
    jestem właśnie w trakcie zakupu bloku silnika, który planuję oddać do tulejowania, a potem składanie wszystkiego na nowo
    Nie taniej wyniesie kupić kompletny sprawny silnik?
    Wydasz pieniądze na tulejowanie i inne rzeczy po drodze, a okaże się że problem dalej istnieje...
    Tym bardziej że do panewek nie zaglądałeś.

  5. #15
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar krzaq4
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    AR 156 '04 2.0 JTS
    Postów
    8

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Tym bardziej że do panewek nie zaglądałeś.
    No jak nie zaglądałem a myślisz, że jak pierścienie wymieniłem korbowodowe, chcąc nie chcąc obejrzałem a przy okazji, z ciekawości obejrzałem też i główne... Tam akurat temu silnikowi nic nie dolega... A kupić drugi silnik, żeby włożyć i żeby okazało się, że dalej ten sam problem to bez sensu. Poza beczkowymi cylindrami, lub jakimś mikropęknięciem bloku ja nie widzę żadnego innego powodu takiego palenia oleju.
    A jak sobie blok zrobię to przynajmniej wiem co mam, szczególnie, że głowicę przy okazji pierścieni zrobiłem od a do z, wariator nówka, 10 nowych popychaczy, nowy wałek ssący... Nie widzę sensu kupowania całego silnika...
    Ostatnio edytowane przez krzaq4 ; 19-08-2015 o 09:54

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-03-2014, 10:23
  2. [145] Głośna praca silnika
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 01-12-2012, 13:57
  3. głośna praca silnika
    Utworzone przez Nielot w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 19:21
  4. głośna praca silnika
    Utworzone przez chudy w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-06-2010, 09:46
  5. Głośna praca silnika
    Utworzone przez Vosch w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-04-2010, 21:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory