Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: Czy któś wymieniał pompe/centralke ABS VDC - problem z Hil Holder jak dobrać używke?

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mwowry
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Cieszyn, Poland
    Auto
    Jest 159 1,9 150km...BYŁA AR 147 1.6 TS 120... BYŁ VW GOLF V 1.9TDI
    Postów
    472

    Domyślnie

    U mnie dzisiaj to samo wyskoczyło... Jutro jadę podpiąć kompa i jak będę wiedział gdzie jest problem to dam znać. Póki co z młotkiem do belli nie podchodzę
    Jeśli jeździsz fiatem, lub iveco, nie wybieraj się daleko...

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Ja wczoraj mialem ten sam problem słuchałem muzy ze 3h przy woskowaniu noi pierwsza diagnoza słaby aku zapaliła bez problemu pojezdziłem chwile podpiołem kompa zero błędów. Zgasiłem zapaliłem jeszcze raz i problem minął z hill holderem choć nie dokońca z VDC bo po wymianie opon wywala mi go cały czas musze czujnikowi najpierw sie przyjzec
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  3. #13
    Użytkownik Embrion Avatar Teges
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 1,8MPI
    Postów
    10

    Domyślnie

    Miałem problem z VDC/HH od ponad roku, co pewien czas wywalało komunikaty jak Wam. Wreszcie podpiąłem pod kompa i wyskoczyły dwa błędy: czujnik pedału hamulca i pompy ABS. Po wymianie czujnika pedału problem pojawiał się nieco rzadziej, więc zastosowałem metodę kolegi lukasz159 „na młotek” – obstukałem pompę solidnie małym młoteczkiem i od dobrego tygodnia błędów nie ma Oby na zawsze...

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teges Zobacz post
    Miałem problem z VDC/HH od ponad roku, co pewien czas wywalało komunikaty jak Wam. Wreszcie podpiąłem pod kompa i wyskoczyły dwa błędy: czujnik pedału hamulca i pompy ABS. Po wymianie czujnika pedału problem pojawiał się nieco rzadziej, więc zastosowałem metodę kolegi lukasz159 „na młotek” – obstukałem pompę solidnie małym młoteczkiem i od dobrego tygodnia błędów nie ma Oby na zawsze...

    Ja miałem 2 krotnie te błędy ...i co śmieszne zawsze gdy kończyło się paliwo (końcówka rezerwy)....po zatankowaniu paliwa problem...znikał.
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    pytanie: w spiderze wymieniłem kompletną pompe ABS z centralką (z powodu pojawiającego się sporadycznie błędu VDC/Hill Holdera) i po założeniu nowej pompy błąd sie świeci i nie da się go skasować.
    Czy trzeba coś programować? Czy to oznaka że pompa podmieniona / centralka jest niesprawna ? Jakieś sugestie co można zrobić prócz wspomnianego młotka Dzięki za info.

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Jaki kod błędu? U mnie po kodzie błędu doszedłem do tego że niezbędna jest wymiana (wadliwa pierwsza seria pomp).

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    nie pisal ktos kiedys, ze przyczyna moze byc tez czujnik na pedale hamulca/sprzegla?Mi ostatnio wali tym bledem dosc czesto ale po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu wraca wszystko do normy. Mam zamiar wymienic czujnik tylko jeszcze nie wiem ktory. Pytanie-po podpieciu pod kompa da sie to zdiagnozowac ktory czujnik nawala o ile to czujnik, a mam nadzieje, ze to on bo koszt niewielki-jakies 35-50 zl?

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mklimko
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Volvo XC60; była Alfa 159 SW
    Postów
    513

    Domyślnie

    U mnie jest "wadliwa: centralka, która może dawać błędy VDC przy kilkukrotnym, następującym zaraz po sobie, ostrym, hamowaniu. Problem ten wyszedł u mnie przy okazji częstego wyłączania się ABS/VDC, którego przyczyną była walnięta piasta i łożysko koła. Po wymianie jak dotąd (było to ok.1,5 roku temu) nie miałem problemów z ABS/VDC. Może nie zawsze przyczyną jest centralka i pompa ABS? Pzdr.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    nie pisal ktos kiedys, ze przyczyna moze byc tez czujnik na pedale hamulca/sprzegla?Mi ostatnio wali tym bledem dosc czesto ale po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu wraca wszystko do normy. Mam zamiar wymienic czujnik tylko jeszcze nie wiem ktory. Pytanie-po podpieciu pod kompa da sie to zdiagnozowac ktory czujnik nawala o ile to czujnik, a mam nadzieje, ze to on bo koszt niewielki-jakies 35-50 zl?
    Z tego co pamiętam, to diagnostyka pokaże, który czujnik daje niewłaściwy sygnał. (pomijając już fakt, że jak wariuje czujnik sprzęgła, to będziesz to odczuwał przy uruchamianiu, chyba, że wciskasz hamulec...)

  10. #20
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Oczywiście, że nie zawsze to pompa i bez kodów błędów to można wróżyć z fusów. U mnie był błąd czujnika ciśnienia, ale to czujnik zintegrowany z pompą i procedura serwisowa mówiła o gwarancyjnej wymianie pompy na nową, pozbawioną błędu konstrukcyjnego.

Podobne wątki

  1. [159] VDC / Hill Holder Unavailable - czyżby problem rozwiązany ???
    Utworzone przez carramba w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-01-2019, 19:09
  2. [159] Czujnik położenia pedału sprzęgła - problem z odpalaniem i błąd Hill Holder-a
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 12-01-2019, 13:03
  3. [159] problem z asr vdc i hill holder 159 2.2 jts
    Utworzone przez yankis w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-02-2016, 11:16
  4. [159] [159] Problemy z VDC, ABS, hill holder (VDC / hill holder unavailable) nie odpala
    Utworzone przez arci22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-10-2014, 21:50
  5. [164] Czy wymieniał ktos pompe sprzegła?
    Utworzone przez bloksi w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-11-2007, 22:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory