Powinno być tak: auto uruchomione stoi na luzie ,że tak powiem - wskazówka na 0, W czasie jazdy noga z gazu - wskazówka na 1 kresce, Jeśli w czasie jazdy spada do 0 to znaczy że właśnie DPF się wypala.
Powinno być tak: auto uruchomione stoi na luzie ,że tak powiem - wskazówka na 0, W czasie jazdy noga z gazu - wskazówka na 1 kresce, Jeśli w czasie jazdy spada do 0 to znaczy że właśnie DPF się wypala.
Na 0 na postoju, w połowie drogi do 1.6 bara przy "bucie"...Waszym zdaniem jakiś chip?
Ostatnio edytowane przez Lucas83 ; 27-08-2015 o 18:20
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Moim zdaniem nie. We wszystkich stockowych alfach którymi jeździłem wskaźnik dochodził do 1.5 (pół kreski od 1.6)
U mnie również dochodzi do pół kreski od 1.6, czyli do 1.5
Czyli stock :-)
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Kiedyś Tomek Krk pisał, że w standard to 1.3 w piku do 1.4.
Był nawet taki temat w forum.
Znalazłem
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...dowania-3.html
Kolega marko pisze ze po chipie na 178 koni u Cinka wskaźnik pokazuje mu delikatnie ponad 1.4, czyli połowa pomiędzy ostatnia (1,6 bara) i przedostatnia (1.4 bara) kreska.
Ostatnio edytowane przez marti ; 27-08-2015 o 19:28
Będę się upierał przy tym, że ten wskaźnik nie pozwoli odróżnić stockowej 159 od chipowanej. Co innego rzeczywiste doładowanie a co innego ten wskaźnik.
Ostatnio edytowane przez jahu ; 27-08-2015 o 20:47
Ogólnie te wskaźniki dokładne nie są;-)
Jednak seryjne turbo pompuje 1.38 bara, jak dobrze pamiętam.
Więc jeśli koledze wskaźnik idzie przed 1,6 czyli koniec skali, a więcej niż przedostatnią kreskę czyli 1.4 to albo wskaźnik że pokazuje albo delikatna korekta. ;-)
Ostatnio edytowane przez marti ; 27-08-2015 o 21:01
Poprawione
To właśnie miałem na myśli, turbo u mnie ładowało seryjnie 1.4 (odczyt z ECU) a wskaźnik pokazywał 1.5.