Napęd 4x4 jest tylko w topowej wersji - benzynowej SQ4, czyli 3,0V6, 410hp.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
http://it.blastingnews.com/motori/20...-00534187.html
Nieoficjalny czas Giulii na Nurgburgring. Szybszy od M4 o 9 sekund![]()
Ostatnio edytowane przez duke75 ; 30-08-2015 o 14:34
Też bym tak powiedział. Od dealera Maserati w Polsce wiem, że nie byłem jedynym, który o to pytał.
Dla mnie to jest naturalne, szczególnie mając na uwadze fakt, że samo rozwiązanie już jest, tylko podłączyć do innego silnika i jazda do salonu.
Wygląda na to, że kupię sobie diesla, bo robię sporo kilometrów i samochód raczej nie będzie mi służył tylko do dojazdu do restauracji i z powrotem. Niestety ze względu na rodzinkę muszę się liczyć z wydatkami bieżącymi (jakkolwiek absurdalnie by to nie brzmiało).
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
W TVN turbo było ostatnio ze sprzedali 19 sztuk maserati w PL. 15 było z napędem na 4 koła. Koleś mówił ze jego zdaniem lepsza jest wersja z napędem na tył... Daje więcej radości z jazdy..
Nie wątpię, ale za to daje mniej bezpieczeństwa. Kiedy raz się siądzie do samochodu ze stałym napędem na cztery koła, to już cieżko jest wrócić do samochodu z napędem na jedną oś.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]