Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Bardzo silne drgania przy dużych prędkościach JTD

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Hrabia89
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16v 140 km
    Postów
    106

    Domyślnie

    A z tym to już w ogóle był cyrk auto kupiłem w połowie sierpnia i jak zabrałem się za wymianę tyłu, okazało się ,że ani prawa ani lewa strona tego nie miała o_O na szybko spasowałem jakieś śrubki no i póki co jest

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Hrabia89 Zobacz post
    A z tym to już w ogóle był cyrk auto kupiłem w połowie sierpnia i jak zabrałem się za wymianę tyłu, okazało się ,że ani prawa ani lewa strona tego nie miała o_O na szybko spasowałem jakieś śrubki no i póki co jest
    No i o to właśnie chodzi, że też wiadziałem jak ktoś spasował byle jaką śrubkę zakręcili koło i latało jak by miało odpaść.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    No i o to właśnie chodzi, że też wiadziałem jak ktoś spasował byle jaką śrubkę zakręcili koło i latało jak by miało odpaść.
    Pierwsze słyszę, co to ma wspólnego?? Ta śrubka jest tylko poto aby tarcza nie obracała się względem piasty i ułatwia montaż felgi. Nie widzę związku i możliwości złego montażu.

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Zwiazek jest taki ze nieltore auta maja plaski,krotkie i czasem jak ktos zamontuje jakis inny za dlugi to kolo sie pryzkreci krzywo. Widzialem taki numer to wi co posze.

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    No dobra jest to możliwe ale dlaczego po wymianie hamulcy się pogorszyło?? Autor nic nie pisze że przy wymianie coś takiego rzeźbił, a przed wymianą było ok. Widzę jednak że kolegą ma także inny problem z wibracjami silnika w innym wątku.

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Hrabia89
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16v 140 km
    Postów
    106

    Domyślnie

    Odnośnie tej śruby zabezpieczającej tarczę z piastą - znalazłem jakąś z możliwe najmniejszym łbem ale i tak musiałem od wewnątrz felgę na piłować trochę.
    Teraz siedzę przy prawej stronie i tłoczek który chodzi w prowadnicy bardzo topornie się rusza, mimo ,że zaaplikowałem mu wczoraj smar i oczyszczenie. Chodzi o ten od dołu z tym czarnym plastikiem na trzpieniu. Więc na pewno nie odbija.

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    No to sobie chyba sam odpowiedziales.

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Hrabia89
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16v 140 km
    Postów
    106

    Domyślnie

    Problem rozwiązany!

    Jednak o była wina tych śrub łączących tarcze z piastą - punkt dla risa Za mało wypiłowałem felgę i jednak nie dochodziła idealnie do końca. Przy okazji ogarnąłem te prowadnicę do końca - wyjebałem te czarne gumki.
    Co do przegubu wewn. to i tak go kiedyś będę musiał wymienić bo się odzywa

    Reasumując, dziękuje wszystkim za odzew i porady temat uważam za zamknięty.

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Hrabia89 Zobacz post
    Problem rozwiązany!

    Jednak o była wina tych śrub łączących tarcze z piastą - punkt dla risa Za mało wypiłowałem felgę i jednak nie dochodziła idealnie do końca. Przy okazji ogarnąłem te prowadnicę do końca - wyjebałem te czarne gumki.
    Co do przegubu wewn. to i tak go kiedyś będę musiał wymienić bo się odzywa

    Reasumując, dziękuje wszystkim za odzew i porady temat uważam za zamknięty.
    No widzisz, a kolega sleyer3 watpił

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Hrabia89
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16v 140 km
    Postów
    106

    Domyślnie

    Sleyer tamten wątek nie jest jeszcze zamknięty, odnośnie wibracji które przenosi silnik na budę ale to tak jak założyciel tematu tam pisał, w tym przypadku przy 120 trzęsło tak jakby miał się rozpaść

Podobne wątki

  1. Wysoka temperatura przy dużych prędkościach
    Utworzone przez dStan w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-07-2018, 17:13
  2. Drżenie przy dużych prędkościach
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 09:21
  3. 2.0 TS: drgania przy prędkościach 140+
    Utworzone przez koskar w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-06-2015, 05:53
  4. "Myszkujący" tył przy dużych prędkościach.
    Utworzone przez grabsoon w dziale 147
    Odpowiedzi: 83
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 10:40
  5. [145] Szumi przy dużych prędkościach
    Utworzone przez Darek-1989 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-12-2009, 10:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory