Strona 29 z 30 PierwszyPierwszy ... 192021222324252627282930 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 295

Temat: wady chip tunningu

  1. #281
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Alfa Romeo 159 8v 1.9 JTDm 166KM - byCinsoft
    Postów
    3

    Domyślnie

    Śmiało chipuj tą 120 Jeżdżę ponad miesiąc swoją 8v i póki co zrobiłem 2000km, ale autko zyskało naprawę sporo wigoru. Mod na 166KM i 335Nm w Cinsofcie + EGR off i duszenie w okolicach 2000rpm ustało. DPF póki co został, ale myślę, że w przyszłości też się pozbędę dla bezpieczeństwa z uwagi na częste pokonywanie niewielkich dystansów.

  2. #282
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    no wypowiedzial sie ten co zrobil 2 tysiace po chipie wiec ja bym robil. Mysle, ze powinienes troszke poczekac zanim sie tu wypowiesz kolego. Czytales ze zrozumieniem temat? Ja jestem przeciwny jakims tam takim,a to, ze jeden czy 10 napisze Ci, ze im sie nic nie dzieje nie znaczy, ze Tobie sie nie posypie sprzeglo bo kazdy ma inne auto. Turbo przy 165 tys po regeneracji?Ja bym sie zastanowil w jakim stanie jest sprzeglo skoro ktos juz zajechal turbo.U mnie 210 tys i nic mi nie wiadomo o regeneracji turbiny

  3. #283
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Czarny Ty już powinieneś dawno licznik cofnąć. Przekroczyłeś 200 tys. Masakra
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #284
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    no wiem.Mam w planach

  5. #285
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Od 04.2021 159 SW 2.0 jtdm+, WCZEŚNIEJ; 159 2.2 JTS , 159 1.9 jtdm 8v, soft @sdero
    Postów
    460

    Domyślnie

    Cytat Napisał Korba Zobacz post
    A 8v mozna faktycznie tak chipowac bez zadnego stresu? Mam 120 km,zregenerowane turbo,165 kkm przebiegu i jesli faktycznie tak bezkarnie moglbym poprawic na 150,160 km,to gra wydaje sie warta swieczki. Mam dpf i egr,wolalbym,by ingerencji bylo jak najmniej. Sa tu kierowcy z chipem na 8v i bagazem kilometrow po chipie?
    Dzieki
    Kolego można chipować, tylko podjedź w jakieś polecane na forum miejsce, do kogoś kto się zna na jtdm. Na swoim programie zrobiłem ponad 130 tys km i nic nie wydarzyło się niepokojącego. Niestety dopiero ostatnio pojechałem na hamownie i wyszło 140km i 340 nm także jadę gdzieś po więcej dlatego warto dowiedzieć się wcześniej gdzie w pobliżu jest ktoś znający się na temacie, zrobi strojenie w przedziale o którym mówili koledzy wcześniej i później ciesz się jazdą.
    Pozdrawiam

  6. #286
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Moyset
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lutcza, między Rzeszowem a Sanokiem
    Auto
    AR 155 2.0 TS 8V, AR Mito 1.4 TB 120KM
    Postów
    460

    Domyślnie

    Ja mam wydarte 160/340 i po 50k kilometrów powiem Ci że sprzęgło już wymieniłem. Chip nigdy nie służy długoterminowo. Wcześniej czy później coś się szybciej zużywa. Mam kumpla co ze starego Saaba za 11 tysi zrobił 350KM, przeróbki wyniosły 17 tysięcy złotych ( niektóre części sprowadzał aż z Antypodów). Ale furę ma taką jak nikt.

  7. #287
    Korba
    Gość

    Domyślnie

    Co racja,to racja...
    A to przy 50 kkm robiles chip i sprzeglo i tyle wlasnie wytrzymalo sprzeglo,czy 50 kkm od chipa wytrzymalo dotychczasowe,ktore juz cos tam mialo najechane?
    e: Dzieki wielki magil, dantte, mesque, Moyset za rzeczowe posty,wdziecznym bardzo.
    Ostatnio edytowane przez Korba ; 17-09-2015 o 17:04

  8. #288
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Moyset
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lutcza, między Rzeszowem a Sanokiem
    Auto
    AR 155 2.0 TS 8V, AR Mito 1.4 TB 120KM
    Postów
    460

    Domyślnie

    Kupiłem auto, zrobiłem chip i wymieniłem między innymi sprzęgło. Po 50 tysiącach już bardzo ślizgało i ostatnio alfa dostała nowe. A do tego 95% tej odległości to trasa. Innych mankamentów chipu nie zauważyłem u siebie, są za to plusy

  9. #289
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Od 04.2021 159 SW 2.0 jtdm+, WCZEŚNIEJ; 159 2.2 JTS , 159 1.9 jtdm 8v, soft @sdero
    Postów
    460

    Domyślnie

    Przywożąc swoją z Francji miała 93 tys km i od razu był robiony program. Przy 201 tys wymieniałem komplet sprzęgło, łożyska na 5 i 6 biegu oraz turbo, bo był pęknięty kolektor i miało juz mały luz na wałku. Teraz ma 225 tys nic sie nie dzieje, żadnych poślizgów nie wyczuwam. Mój oryginalny dwumas pewnie by jeszcze pojeździł trochę, ale często jeżdzę służbowo na Bałkany i zdecydowałem sie na wymianę wszystkiego poza umierającym dociskiem (wtedy) żeby spokojnie objechać temat. Większość zależy od stanu danego egzemplarza pewnie i części ktore sa wkładane. Z Ciekawości jakiej firmy miałeś kolego to sprzęgło co padło po 50k ?
    Pozdrawiam

  10. #290
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    kiedyś miałem GT z chipem od goduli - super hiper extra pakiet full ( coś koło 175 / 370 chyba było czyli niby ok na fabrycznych gratach w GT )
    po chwili sprzęgło ślizg
    kupiłem nowe
    po kilku tys km ( zwykła jazda bez upalania i pisków na światłach ) nowe sprzęgło znowu kaput
    znowu kupiłem nowe
    i dwumas od razu też


    front ic i dolot stal i dobry remap na 199.9 KM i też koło 380Nm - na dzisiaj zrobione pewnie sporo ponad 80kkm na tym i sprzęgło jak działało tak działa
    p.s. spalanko w dół nieznancznie przy normalnej jeździe

    - - - Updated - - -

    no ale że dział 159 :

    2.0 - nieco ponad 200km przy remapie
    na dzisiaj 215 już po - bez uwag
    spalanko znowu w dół








Podobne wątki

  1. AlfaOBD - wady i zalety.
    Utworzone przez bubu321 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 18:05
  2. 156 1.9 JTD 105KM , co to może być za Chip ?? JET-W Common Rail (Niemiecki Chip)
    Utworzone przez Tiestosclublife w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2012, 12:23
  3. [156] wady alfy 156 po fl
    Utworzone przez Doman w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2008, 08:18
  4. Wady i zalety AR 166 2.0 TS
    Utworzone przez apacz84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:52
  5. 145/146 TD wady i zalety
    Utworzone przez mick w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-08-2007, 15:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory