Moze byc winny przepływomierz ? lub przepustnica ?
Moze byc winny przepływomierz ? lub przepustnica ?
Jasne że tak. Odpowiedź na to pytanie da porządna diagnostyka komputerowa.
Sprawdziłeś szczelność dolotu? To często potrafi oszczędzić sporo $.
Czy w tym aucie wymieniany był rozrząd?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Dolot szczelny napewno ,ale rozrząd nie byl wymieniany
Ile kosztuje taka wymiana rozrzadu ? Czytalem rowniez ze przyczyna moze byc nagar
Kris, zamiast pytać o koszty wymiany rozrządu, najpierw zdobądź się na to, co Ci podpowiada kolega Magil, czyli diagnostykę komputerową - w tej chwili wszyscy wróżymy z fusów![]()
Witam,
U mnie są dokładnie takie same objawy, a po podpięciu wyskoczyły takie kody, generalnie wyświetlają się non-stop:
1: P1670 - Ciśnienie w szynie paliwa - niskie
No help available
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
2: P0016 - Synchronizacja fazy (wydech)/obroty
No help available
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
3: P0011 - Diagnostyka pozycjonowania wałka rozrządu wydechu
No help available
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
czołem,
młody stażem jesteś więc pokieruję
Jtsowcy jako frakcja niszowa głównie udzielają się w dwóch wątkach. Tam będą opisane remedia na wszystkie twoje problemy:
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...swiadczen.html
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...rak_mocy_.html
Poza tym zanim coś napiszesz przygotuj odpowiedz na pytanie co w aucie było wymieniane ze zestawu:
elektrozawory
łańcuch rozrządu
wariatory
jakie były interwały zmian oleju oraz co było zalewane
jak długo masz auto i jaka jest jego historia serwisowa
Powodzenia