Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Wysokie spalanie pomocy

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    271

    Domyślnie

    a nie poruszałeś czasem kablami od serwomechanizmu od klap wirowych? Może jakaś nieszczelność w rurze? Może ciśnienie gubi?

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Sidu
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    Alfa GT, Alfa 159
    Postów
    58

    Domyślnie

    Powiem Ci szczerze ze nawet nie wiem gdzie jest ten serwomechanizm. Jak patrzysz na silnik idzie taka gruba rura od intercoloera po prawej stronie, mysle ze cos z nią jest nie tak, bo jak dzisiaj stala u blacharza to opaska przy pokrywie sinika od tej rury była poluzowana, cała latała.

    Dokładnie ta opaska jest luźna (przynajmniej tak mi sie wydaje, ze to może byc przyczyna zapalania sie checka) :
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	29_162.jpg
Wyświetleń:	94
Rozmiar:	99.6 KB
ID:	180575  
    Ostatnio edytowane przez Sidu ; 12-10-2015 o 21:34

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    271

    Domyślnie

    Nie wiem czy to trolling jakiś czy ki pieron? Zaryzykuje, OCZYWIŚCIE ŻE MA BYĆ DOBRZE SKRĘCONA!!! Lewe powietrze dostaje. Skręć to o ile masz na śrubę MOCNO ale z wyczuciem żebyś nie przeciął rury!

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody354 Zobacz post
    Nie wiem czy to trolling jakiś czy ki pieron?

    Jak opaska jest luźna, to masz ubytki ciśnienia i tylko czekać na P0237 i check na desce.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    271

    Domyślnie

    Dlatego na poczatku mowilem zeby wsadzil glowe pod mache i sluchal gwizdow, syczenia xD ale fakt zle to ujalem oczywiscie chodzi o cisnienie powietrza ktore ucieka a nie zasysa.

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar Sidu
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    Alfa GT, Alfa 159
    Postów
    58

    Domyślnie

    Żaden troling tylko ja nawet nie zdążyłem tego sprawdzić bo rozwaliłem, zobaczyłem dopiero u blacharza. Odbiorę od matejki i przykrece tą opaskę. Moze poluzowała sie przy wypadku - zobaczymy

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    271

    Domyślnie

    Dlatego na poczatku mowilem zeby wsadzil glowe pod mache i sluchal gwizdow, syczenia xD ale fakt zle to ujalem oczywiscie chodzi o cisnienie powietrza ktore ucieka a nie zasysa.

    Sory za spam cos telefon mi swiruje

Podobne wątki

  1. Wysokie spalanie 147 1.6 TS
    Utworzone przez badylija w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 26-07-2013, 22:57
  2. Wysokie spalanie LPG
    Utworzone przez DASERT w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-12-2011, 11:03
  3. Wysokie spalanie 156 1.8 TS
    Utworzone przez mkenad w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 17:46
  4. ( 146 ) wysokie spalanie
    Utworzone przez coachu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-01-2009, 21:58
  5. Wysokie spalanie
    Utworzone przez medork w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 05-05-2007, 10:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory