U mnie korekty wyglądają tak:
Robić coś z tym? Np wymieniać końcówkę wtrysku ? Klapek wirowych nie mam, i żadna nie wpadła do cylindra przed pozbyciem się nieszczelnego kolektora z klapami.
Jeśli jeden wtrysk zawsze jest na minusie a przy obciążeniu 5 bieg obroty 2500 nawet do -3,4 na jałowym w granicach do -1,1 przy wyłączone klimie -0,7 to znaczy się że wtrysk leje? Czy jeśli odstawienie 2t to powinno być lepiej? (gorsze smarowanie)Pozostałe wtryskiwacze pokazują prawidłowo blisko zera tz po logach widać że pozostałe go koryguja
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Ma ktoś informacje z jakim momentem powinny być dokręcone łapy mocujące wtryskiwacze? Nie mogłem się tego doszukać nigdzie. Piekła mi jedna przy dokręcaniu. Nie chce rozwalić nowej.
Wysłane z mojego Lenovo S650 przy użyciu Tapatalka
20 Nm w zupełności wystarczy.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Przed montażem wtryskiwacza należy bardzo dokładnie wyczyścić jego gniazdo w głowicy (miejsce styku z podkładką ma być białe) i dać nową podkładkę, jak nie ma nowej, to starą zagrzać do"czerwoności" i dać jej powoli ostygnąć. Jak tego nie zrobisz, to zazwyczaj dokręcanie na siłę, w celu uszczelnienia uciekającej kompresji kończy się urwaniem łapy.
Miałem wyczyszczone. Poprostu mam za dużo pary :-)
Wysłane z mojego Lenovo S650 przy użyciu Tapatalka
Zmieniłem wtryski ale fes nie chciał mi przypisać nowych numerów. Ktoś wie dlaczego? Fes 2.6 full.
Wysłane z mojego Lenovo S650 przy użyciu Tapatalka