Łożysko koła z piasty 1.9 będzie pasować do zwrotnicy od 2.4. Więc o ile stare nie jest zmęczone życiem to zostaje trochę złotych w portfelu.
Łożysko koła z piasty 1.9 będzie pasować do zwrotnicy od 2.4. Więc o ile stare nie jest zmęczone życiem to zostaje trochę złotych w portfelu.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Zapytaj sickboya, jest świeżo po SWAPie jak mój, tylko z drobnymi poprawkami, między innymi wyeliminował wystawanie klocka poza tarczę, co okazało się bardzo proste i skuteczne, chociaż nie powiem, żeby opcja tarczy 314mm mnie nie zainteresowałaPowiedz tylko o co chodzi z tym wymiarem (wysokością) 45mm, który jest inny niż przy oryginalnych tarczach ze 159.
Jest jeszcze jedna kwestia, SAAB ma średnicę śrub 12mm, a 159 14mm, ale myślę, że w tarczy jest na tyle miejsca w otworze na śrubę, że fi 14 zmieści się bez problemu
Pozdrawiam.
- Rafał
P.S.
a słyszał ktoś o takich tarczach: http://allegro.pl/tarcze-wiercone-op...749571086.html
Ostatnio edytowane przez alces1 ; 28-10-2015 o 17:51
Czy możecie zrobić listę rzeczy, potrzebnych do swapa na oryginalne 330? Np. lista numerów części lub linki do alledrogo żeby optycznie wiedzieć jak to wygląda (np. zwrotnica czym się różni).
Ostatnio edytowane przez marti ; 28-10-2015 o 20:55
a jak jest z górnymi wahaczami ? przy swapie na 330 do przedlifta to chyba trzeba zmienić jeszcze górne wahacze bo jest różnica w sworzniu ... ? niech sie wypowie ktoś kto to robił?
a tak przy okazji tez się szykuje na swap ze 166 , za zaciski ze 166ki zostały mi ze swapa do stilo multiwagona na adapterach na tarcze 305 i nie było żadnego piszczenia ani na klockach brembo ani na galferach kupowanych w aso
Ostatnio edytowane przez Nikos ; 28-10-2015 o 21:41
Ok ale czym się kierować przy zakupie - brać np. od 2.4 JTDm/1.8 TBi (czy tez 3.2?) lub te opisane jako fi 330, do przedlifta od przedlifta (2006-2007) a do polifta od polifta?
Nie wiem jak optycznie (po zdjęciach) odróżnić zwrotnicę do 305 od zwrotnicy od 330, jeśli te są bez zacisków/tarcz, stąd moje pytania.
Ostatnio edytowane przez anAlfaBeta ; 28-10-2015 o 22:07
Do przedlifta brać te od 2.4/3.2 lub te gdzie wychodziły pakiet Ti (jeśli auto na części).
I tak jak piszesz przedlift = przedlift. Polift = polift. W przedlifcie masz żeliwne zwrotnice, więc łatwo je odróżnić od ameliniowych w polifcie :-D
Co do samych zwrotnic to różnią się sposobem mocowania zacisku. W tych co jest big brembo masz dwa otwory po stronie wewnętrznej zwrotnicy, patrząc od czoła zwrotnicy, Przechodzą one w osi pojazdu przód - tyl, przy zwykłych zaciskach masz mocowania zacisku, przechodzące prawo - lewo. Mam nadzieję że zrozumiesz :-P :-D
W big brembo śruby mocujące zacisk są wkrecane równolegle do tarczy, w zwykłych zaciskach prostopadle do tarczy.
Ostatnio edytowane przez marti ; 28-10-2015 o 22:44