Problem rozwiązany
po założeniu innego akumulatora działo się to samo... po maks 3 dniach aku 90Ah odmawiał posłuszeństwa...
okazało się, że jeden z kabli masowych był poluzowany, poprawiłem i na starym aku nic się już nie dzieje, pali na tyk![]()
Problem rozwiązany
po założeniu innego akumulatora działo się to samo... po maks 3 dniach aku 90Ah odmawiał posłuszeństwa...
okazało się, że jeden z kabli masowych był poluzowany, poprawiłem i na starym aku nic się już nie dzieje, pali na tyk![]()
Hej, u mnie taka sytuacja od dwóch dni. Po nocy, na luzie, po przekręceniu kluczyka w stacyjce i zrobieniu "selftestu" dalej cisza, nie kręci. Parę prób to samo. Wciskam sprzegło (na luzie) pali od razu. Czy to może być początek końca aku? Dodam, że aku fabryczny i ma 4 lata.
Silnik odpala się na wciśniętym sprzęgle. Jak aku ma 4 lata to już
czas na niego
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Dzięki Panowie, jakoś od 4 lat nie zwróciłem na to uwagi. Przeważnie, jeśli nie zawsze odpalałem na sprzęgle..