Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 61

Temat: Awaria Start&Stop

  1. #41
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Alfa OBD można zczytać wszystkie stany systemu , warunki spełnione-niespełnione, liczniki zdarzeń itd , tak wyglada log:
    BODY_MARELLI10_Info.log.txt
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 16-11-2015 o 12:14

  2. #42
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Ciekawe są te logi. Poważnie 1300 razy miałeś niezapięty pas? To n-ty log, który widzę z "niezapięty pas" jako główna przyczyna niezadziałania S&S, i coś zaczynam w to słabo wierzyć...

  3. #43
    Użytkownik Embrion Avatar Przemo-40
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulietta QV TCT BIANCO - jest Giulietta 1.4 MultiAir EXCLUSIVE BIANCO - było
    Postów
    3

    Domyślnie

    Powiem tak, najlepiej wyłączyć go przyciskiem na panelu środkowym i jedyne co świeci to żółtko na przełączniku, jeździłem tak dwa lata i jak komuś nie przeszkadza żółta dioda to nie ma problemu. I tak jak przedmówcy twierdzę, że to jest wielka ekościema.
    W alfie jest to o tyle proste, że wyłączenie sytemu jest cały czas pamiętane i nie trzeba non stop go wyłączać przy uruchomieniu silnika i to jest wielki plus, niestety wiem, że np. w VAG przy każdym uruchomieniu system załącza się i jest aktywny (jeżdżę służbowo tymi VAGAMI), więc mamy trochę szczęścia.
    Giulietta QV TCT BIANCO - jest
    Giulietta 1.4 MultiAir EXCLUSIVE BIANCO - było

  4. #44
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Alfa OBD można zczytać wszystkie stany systemu , warunki spełnione-niespełnione, liczniki zdarzeń itd , tak wyglada log:
    BODY_MARELLI10_Info.log.txt
    A da się zresetować te liczniki?

  5. #45
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał MiLykie Zobacz post
    Ciekawe są te logi. Poważnie 1300 razy miałeś niezapięty pas? To n-ty log, który widzę z "niezapięty pas" jako główna przyczyna niezadziałania S&S, i coś zaczynam w to słabo wierzyć...
    to nie jest wcale dużo jak na 5 lat , a przecież zliczane jest wszystko choćby wyjście w celu otwarcia bramy , pobyty serwisowe( x razy liczba odpaleń silnika) , sytuacje parkingowe itp. często zapinanie pasa jest nielogiczne- jest mase takich syt kiedy silnik pracuje a pas nie zapięty lub trzeba go na chwilę odpiąć . Można sprawdzić czy jest to dobrze zliczane, zczytać dwa razy logi w odstępach czasowych i porównać - mnie się nigdy nie chciało tego zliczać

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Przemo-40 Zobacz post
    Powiem tak, najlepiej wyłączyć go przyciskiem na panelu środkowym i jedyne co świeci to żółtko na przełączniku, jeździłem tak dwa lata i jak komuś nie przeszkadza żółta dioda to nie ma problemu.
    w nowszych zapamiętuje, w starszych nie

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    A da się zresetować te liczniki?
    tego nie wiem ale kol. bubu321 pewnie będzie wiedział

  6. #46
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Mam już logi, teraz pytanie, co z tego jest podejrzane, żeby w ASO się nie pluli na wejściu, że "usterka nie występuje".

    Ostatni powod wstrzymania wylaczenia przez Stop&Start: Bateria naladowana ponizej progu
    Liczniki wstrzymania wylaczenia przez Stop&Start:
    Klimatyzator (NCL): 936
    Temp. zewn. ponizej progu: 0
    Temp. zewn. powyzej progu: 0
    Bateria naladowana ponizej progu: 2037
    Pas kierowcy nie zapiety: 376
    Alternator nie naladowany: 0
    Wylacznik maski silnika: 0
    Tyl.szyba ogrzew.: 0
    Wycieraczka szyby na duzej predk. przez 5 sek.: 0
    Czujnik baterii (IBS): 0
    Drzwi kierow.otwarte: 4
    Bateria wydajnosc ponizej progu: 0
    Wezel Parkowania Polautomatycznego (SPM): 0
    Temperat. baterii zbyt niska: 0
    Bateria napiecie rozruchu niedostat.: 177
    Stabilizator napiecia uszkodz.: 0
    Zadane A/C klimatyz. reczny: 0
    Tryb zasilania na niskim zuzyciu: 16
    Przekaznik rozruchu S&S NBC uszkodzony: 0
    Ostatni powod wymuszonego ponownego wlaczenia przez Stop&Start: Klimatyzator (NCL)
    Liczniki wymuszonego ponownego wlaczenia przez Stop&Start:
    Klimatyzator (NCL): 20
    Temp. zewn. ponizej progu: 0
    Temp. zewn. powyzej progu: 0
    Bateria naladowana ponizej progu: 0
    Wycieraczka szyby na duzej predk. przez 5 sek.: 0
    Czujnik baterii (IBS): 0
    Bateria wydajnosc ponizej progu: 0
    Wezel Parkowania Polautomatycznego (SPM): 0
    Temperat. baterii zbyt niska: 0
    Bateria napiecie rozruchu niedostat.: 106
    Zadane A/C klimatyz. reczny: 0
    Tryb zasilania na niskim zuzyciu: 0

  7. #47
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Z tego co widać to aku jest raczej niedoładowany + klimatyzator (jeździsz z wyłączoną klimą? - jeśli klima nie pracuje w trybie auto to S&S też nie będzie działał)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #48
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Klimatyzację mam zawsze na Auto. I tak jak pisałem, nieraz SS działa jeden dzień i potem na tydzień-dwa przestaje bez ruszania klimatyzacji. A zaczyna działać bez żadnej reguły, która by wskazywała, że akumulator jest wtedy bardziej naładowany niż normalnie. Podziała dzień albo pół dnia i przestaje.
    Natomiast akumulator był wymieniany niecały rok temu właśnie ze względu na awarię SS. Wtedy też padła klimatyzacja i nie umieli sobie z tym poradzić (palił się bezpiecznik), ale sama się naprawiła.
    Niestety nie wiem czy te liczniki są od początku czy może były kiedyś resetowane czy ten nienaładowany akumulator w dużej liczbie to jeszcze dane sprzed roku, dlatego zrobie logi za kilka dni i porównam.

  9. #49
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Klimatyzację mam zawsze na Auto. I tak jak pisałem, nieraz SS działa jeden dzień i potem na tydzień-dwa przestaje bez ruszania klimatyzacji. A zaczyna działać bez żadnej reguły, która by wskazywała, że akumulator jest wtedy bardziej naładowany niż normalnie. Podziała dzień albo pół dnia i przestaje.
    Natomiast akumulator był wymieniany niecały rok temu właśnie ze względu na awarię SS. Wtedy też padła klimatyzacja i nie umieli sobie z tym poradzić (palił się bezpiecznik), ale sama się naprawiła.
    Niestety nie wiem czy te liczniki są od początku czy może były kiedyś resetowane czy ten nienaładowany akumulator w dużej liczbie to jeszcze dane sprzed roku, dlatego zrobie logi za kilka dni i porównam.
    Ja bym się cieszył na twoim miejscu że to badziewie S&S nie działa... dłużej pożyje Ci Romku Turbina i aku i niewiadomo co jeszcze

  10. #50
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Ale ja nie chcę tego używać. Ale jeżeli nie działa, to jest to objaw, że coś jest nie tak. Nie jest to najpoważniejszy problem w moim samochodzie, więc najpierw chcę wyeliminować te oczywiste, bo a nuż jest to wszystko związane.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] System start & stop
    Utworzone przez TOM & JULIA w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 281
    Ostatni post / autor: 27-05-2021, 21:42
  2. [MiTo] Start & Stop
    Utworzone przez piotr_c w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 10:32
  3. [Giulietta] start&stop
    Utworzone przez mandecki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 13:54
  4. [Giulietta] czyzby awaria Start&Stop ?
    Utworzone przez rockduck w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2011, 16:07
  5. [MiTo] Start/Stop
    Utworzone przez jjokocha w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-01-2011, 17:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory