Nie zloguje bo ma błąd od czujnika![]()
Chyba ze sie coś zmienilo i to był brak kontaktu
Pewnie będzie -99mbar
W MESie jest jezyk polski. W ustawieniach sie go zmienia
Nie zloguje bo ma błąd od czujnika![]()
Chyba ze sie coś zmienilo i to był brak kontaktu
Pewnie będzie -99mbar
W MESie jest jezyk polski. W ustawieniach sie go zmienia
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Ja osobiscie nigdy nie wierze sprzedajacym w bajki ze olej,filtry rozrzad byl zmieniany przed sprzedaza, raz sie naciolem na takie bajki i od tamtej chwili zaraz po zakupie wszystko wymieniam zeby miec 100%pewnosci
z tego co wrzuciłeś wynika że masz DPF .. tylko zapchany. to może tłumaczyć ilość oleju i dym z rury ! ściemnił i tyle
Włoszka
1.9 JTD-m 8v 88KW - prosto, solidnie bezproblemowo
![]()
Ok wróciłem z jazdy... Jeździłem z MES'em ok 40 minut i teraz tak:
- Differential pressure senso cały czas 0 bar
- podczas tej jazdy % zapchania filtra z 89 wskoczył na 92% i cały czas powoli rósł.
- z rury wydechowej nie pokazał się żaden dym, nawet podczas gazowania zero dymku - jak bym benzynką jeździł
- wszystkie wtryski oscylowały w granicach 0,09 do 0,78 na + i na - ... Czasami wskakiwały do 1,2 ale w trakcie jazdy normowały się znów do okolic 0,30.
- auto bez wysiłku i szybko przyśpiesza do 180 km/h. Dalej nie testował droga nie pozwalała kończyła się obwodnica i pokazały się auta.
- komputer pokazał że spadł mi olej o jedną kreskę. Skontroluje jeszcze raz gdy ostygnie.
Silnik jak się rozgrzał pracował bardzo cicho równo i miękko.
Czy jeżeli były by to pierścienie lub inna nieszczelność w silniku dymił by cały czas?
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
Masz cały czas 0 mbar bo przewody nie są wpięte do puszki dpfaWiec dalej nie wiadomo.
Jedyne co wiadomo to że soft liczy zapchanie.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Jeden jest jak widziałeś o tutaj:
https://onedrive.live.com/redir?resi...hint=folder%2c
No i drugi link z pracy silnika:
https://onedrive.live.com/redir?resi...nt=video%2cmp4
Przypomniał mi się ten błąd który się pokazał jak kupiłem alfe i nią wracałem to P2453.
Czyli możliwe że silnik może być w dobrej kondycji - a dymienie i nadmiar oleju to źle zmapowany DPF ?
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
puszka nie wygląda na rozcinaną więc obstawiam, że wkład jest. Niebieski dym to nic strasznego w Twoim przypadku, mi też serce mocniej zabiło jak go zobaczyłem niedługo po zakupie swojej 159, ale okazało się że auto długo stało i pierwsze wypalenie DPF spowodowało taki efekt. Ja bym pojechał do jakiegoś tunera żeby Ci wgrał ori program (albo zweryfikował czy było grzebane) i wtedy zobaczysz czy te błędy faktycznie są czy program zjeb..y.
Puszkę rozcina się zazwyczaj od góry, tak żeby nie było widać z pozycji jakiej zostały zrobione zdjęcia.
Sory, źle sie wyjaśniłem.
Chodzi o przewody gumowe które idą do czujnika różnicowego. Widać je na pierwszym zdjęciu.
I obydwa błedy 1205 i 2453 sugerują że z tym czujnikiem może być coś nie tak.
Ew. dpf nie wycięty z softa![]()
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline