"2,4 do Brery pasuje jak świni siodło. 5 cyl świetny dźwięk?" - to chyba nie ja pisałem, prawda? Czy brzmienie silnika V6 ładniejsze niż diesel 5-cylindrowy to są emocje, czy łatwo weryfikowalny fakt? Benzynowe V6 zawsze będzie brzmiało lepiej niż 5-cylindrowy diesel i tu nie ma pola na dyskusje o emocjach. Natomiast powtórzę - jeśli brzmienie V6 Holdena (które moim zdaniem nie jest w żaden sposób rewelacyjne, a już zdecydowanie nie ma o czym mówić porównując go z brzmieniem Busso) ma być jedynym kryterium doboru silnika do Brery - to jesteśmy z zupełnie innych bajek. Gdybym szukał w Brerze jako takich osiągów i prowadzenia - wziąłbym 1.75 TBi. Gdybym szukał ekonomii i wyglądu - wziąłbym 2.0 JTDm. Idealnego zestawienia silnik/napęd w Brerze nie ma (musiałoby to być coś a la lekkie TBi o mocy 300 KM i z napędem 4x4). Osobom niedoświadczonym, bez dostępu do rozsądnego serwisu, ze szczupłym portfelem ogólnie odradzam holdenowskie V6, jako silnik bardzo wysokiego stopnia ryzyka FINANSOWEGO.