Witam
Może ktoś zerknąć na moje korekty? NIe pasuje mi że na 2 garach na wolnych obrotach mam minus a na jednym plus.
![]()
Witam
Może ktoś zerknąć na moje korekty? NIe pasuje mi że na 2 garach na wolnych obrotach mam minus a na jednym plus.
![]()
Piąty słabo się prezentuje. Moja rada to kilka baków z dodatkiem oleju 2T. Powinno się nieco poprawić.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
jasio masz klapy wirowe?
Co oznacza korekta bliska 5 na wolnych obrotach , spadająca do 1-1,5 pod obciążeniem?
Jeśli kolektor masz szczelny to pewnie jest to przytkany wtryskiwacz.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
A co jeśli na wolnych jest -1,7 a przy obciążeniu dochodzi do -0,6
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Korekta ujemna znaczy, że wtryskiwacz podaje za dużo i ECU skraca czas jego otwarcia - tutaj trzeba oddać go na kalibrację. Zależy jeszcze jak prezentują się u Ciebie pozostałe.
Trzeba też wiedzieć, że sama wymiana końcówki w przypadku zatkanego wtryskiwacza w garażu może nie przynieść efektu. W przypadku tych wtrysków ważna jest czystość i precyzja.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Wiem co znaczy dodatnia i ujemna korekta. Pytałem co znaczy gdy wolne obroty są +5 a pod obciążeniem spada na 1-1,5?
To że pod obciążeniem ECU nic musi aż tak korygować żeby było równiej, a możliwe przyczyny takiego stanu rzeczy? Jest ich milion
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Czyli nie wiecie![]()